آدم بزرگها در جشنواره فيلم كودك و نوجوان خود را به كودكي زده اند

بزرگسالان به دليل حضور نداشتن كودكان در بيست و هفتمين جشنواره بين المللي فيلم كودك و نوجوان آدم بزرگها خود را به كودكي زده اند.

"رهبر قنبري" كارگردان در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، در خصوص ايده اصلي فيلم سينمايي "فصل بلوغ" گفت: ايده اوليه اين اثر از ديدن زندگي معمولي جواناني بود كه در حاشيه هاي اطراف تهران زندگي و رشد مي كنند و در اين بين در برخورد با داخل شهر دچار مشكلات و معضلاتي مي شوند و هميشه خطر بزهكاري براي آنها وجود دارد. 

وي ادامه داد: من نسبت به اين جوانها احساس خطر مي كردم، براي همين فيلم سينمايي "فصل بلوغ" را با اين موضوع ساختم. 

"قنبري" در خصوص موضوع اين فيلم سينمايي اظهار داشت: "فصل بلوغ" روايتگر دو نوجوان 18 ساله است كه در حاشيه هاي اطراف تهران زندگي مي كنند و پس از اخذ مدرك ديپلم براي گذراندن دوره كارآموزي در يك مكانيكي مشغول به فعاليت مي شوند، اما در آنجا به دليل تخصص نسبي، مورد طمع سارقان اتومبيل قرار مي گيرند. 

"قنبري" در خصوص فيلم خود در جشنواره كودك، تصريح كرد: براي ساخت اين اثر تلاش خود را كردم و به نظرم نتيجه آن نيز عالي است و بايد داوران در اين باره اظهارنظر كنند. 

وي در خصوص بيست و هفتمين جشنواره فيلم كودك و نوجوان اصفهان بيان كرد: آدم بزرگ ها در بيست و هفتمين جشنواره فيلم كودك و نوجوان بدليل حضور نداشتن كودكان، خود را به كودكي زده اند، زيرا خبري از هيچ كودكي در اين جشنواره نيست. 

گفتني است؛ "رهبر قنبري" با فيلم سينمايي "فصل بلوغ" در بيست و هفتمين جشنواره فيلم كودك و نوجوان حضور يافته است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار