اسلام‌ستيزی سریالی نشریات فرانسوی / این باره اهانت هفته‌نامه اكسپرس به مسلمانان

بعد از هفته‌نامه «ولور اكتوئل»، اين بار هفته‌نامه فرانسوی «اكسپرس» با انتشار تصاوير و مطالب ضداسلامی روی جلد خود، مسلمانان فرانسه را مورد اهانت قرار داد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، هفته‌نامه فرانسوی «اكسپرس»(Express) در آخرين شماره خود مطالبی را در رابطه با مسلمانان منتشر و به آنان اهانت كرد.

اين هفته‌نامه روی جلد جدیدترین شماره خود که امروز چهارشنبه منتشر شده، ضمن انتشار تصوير بزرگ ويترين فروشگاهی از پوشش‌های اسلامی، اسلام را مساوی با فرقه‌گرايی دانست و آن را خطری برای جامعه توصيف كرد.

سردبير اين روزنامه برای توجيه اين كار خود در بخش سرمقاله نوشت: اكسپرس نمی‌تواند در برابر مسائل روز از جمله اسلام در فرانسه ساكت بماند؛ اسلامی كه امروز همچنان دنبال يافتن جايگاهی برای خود در فرانسه است و شهروندان فرانسوی كه هنوز نمی‌توانند مسلمانان را به عنوان يك شهروند در ميان خود بپذيرند، همه و همه نشان‌دهنده خطر فرقه‌گرايی در فرانسه است.

وی در ادامه به طرز ظاهرفريبانه‌ای، مبارزه با خطر فرقه‌گرايی را امری لازم برای مسلمانان و غير مسلمانان برشمرد و علت چاپ تصاوير تحريك‌آميز روی جلدش را جذب خواننده معرفی كرد تا با خريد و مطالعه محتوای آن، از مطالب درس‌آموز و مقصود اصلی نويسنده آگاه شوند.

گفتنی است، پيش‌تر نيز هفته‌نامه فرانسوی اكسپرس با انتشار مطالب مشابهی به مسلمانان اهانت و اسلام را موجب ترس و امری ناراحت‌كننده و مزاحم توصيف كرده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
اسد
۰۹:۰۳ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
این فرانسوس ها خجالت نمی کشند که اهانت به دین مبین اسلام می کنند؟ فرانسه معدوم الله......... امیرکی معدوم الله.
آخرین اخبار