اصفهان/

عموپورنگ در روز جهانی کودک، جشن کودکانه زاینده‌رود را کامل کرد

داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) که برنامه‌های ویژه و کودک‌پسند خود را به سالن ۲۵ آبان شهر اصفهان آورده است، جشن کودکانه سینمای ایران را به اوج رساند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان وبنابراعلام ستاد خبری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، مادران اصفهانی به همراه فرزندانشان پرسان‌پرسان نشانی عموپورنگی را می‌جستند که قرار بود از قاب تلویزیون بیرون بیاید و برای آنها که پایتخت نشین‌نیستند و دوست دارند عموی تلویزیونی‌شان را از نزدیک ببینند، برنامه‌های متنوع «جشن بزرگ پروانه‌ها» را اجرا کند.

در روز جهانی کودک، برنامه پورنگ، با شور و هیجان بالایی دنبال شد و فضای شاد جشنواره بیست و هفتم سینمای کودک را که از افتتاحیه و حضور پرشور فیتیله‌ای‌ها، به بالاترین درجه شادی رسیده بود، تکمیل کند.

شعرها و آواهای کودکانه پورنگ که این روزها با همراهی تعداد زیادی از کودکان در آسمان اصفهان طنین‌انداز شده، بهتر از هر چیز دیگری می‌تواند میزان یکی‌شدن جشن و جشنواره را برساند.

خاطرنشان می شود:بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان ونوجوانان تا روز جمعه ۱۹ مهرماه دراصفهان ادامه خواهد داشت./س

برچسب ها: اصفهان ، روز ، جهانی ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
یه بنده خدا
۰۸:۳۱ ۲۰ مهر ۱۳۹۲
عموپورنگ عاشقتم.
Iran (Islamic Republic of)
فائزه اسماعیلی
۱۵:۰۰ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
خسته نباشید و خداقوت میگم به آقای فرضیائی و گروهشون که این روزها دل بچه ها رو شاد میکنند