لرستان/

رنگین‌کمان گهر همچنان رنگ عوض می‌کند

از حاشیه‌‌های دیدار گهر ـ نیروی زمینی این بود که پس از جنجال‌های فراوان در خصوص تغییر رنگ پیراهن تیم، دوباره رنگ لباس تیم گهر تغییر کرد و این بار گهری‌ها بنفش پوشیدند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، دیدار تیم گهر دورود مقابل نیروی زمینی که شامگاه جمعه در دورود برگزار شد، حاشیه‌های بسیار جالبی به دنبال داشت.

هفته چهارم لیگ دسته یک فوتبال کشور در حالی آغاز شد که تیم گهر دورود در ورزشگاه جهان پهلوان تختی شهر خود میزبان تیم نیروی زمینی بود که در پایان این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود نیروی زمینی به پایان رسید.

این بازی حاشیه‌های جالبی به همراه داشت که در ادامه شاهد آن هستیم.

این بازی از ساعت 14:45 یعنی نیم ساعت زودتر از زمان اعلام شده از سوی سازمان لیگ با سوت داور بازی آغاز شد که این اقدام با اعتراض برخی هواداران همراه بود، چراکه درصد قابل توجهی از هواداران تماشای دقایق بازی را از دست دادند.

پس از جنجال‌های فراوان در خصوص تغییر رنگ پیراهن اول تیم دوباره رنگ لباس تیم گهر تغییر کرد و این بار گهری‌ها بنفش پوشیدند که این بار هم با رنگ اول این تیم یعنی زرشکی مغایرت‌هایی داشت.

پس از نیمکت‌نشینی مجید خمیسی کاپیتان اول تیم گهر با نظر کادر فنی محسن امینی دیگر بازیکن دورودی و با تجربه تیم گهر به عنوان کاپیتان تیم گهر در زمین حضور داشت.

با نظر کادر فنی مصطفی میرزایی دیگر دروازه‌بان تیم گهر در بازی امروز در دروازه تیم خود قرار گرفت.

آرش قلی‌زاد بازیکن تیم گهر که طبق اعلام کادر پزشکی تیم گهر به دلیل مصدومیت احتمال حضورش در این بازی کم بود، از ابتدا در میدان حضور داشت.

افراد متفرقه بسیاری در جایگاه خبرنگاران حضور داشتند که دلیل آن را می‌توان شکسته شدن قسمتی از فنس جایگاه ویژه ورزشگاه تختی دورود دانست.

اسکوربورد ورزشگاه تختی دورود در این بازی نیز طبق روال بازی قبل همچنان خاموش است و دلیل آن را بردن ترانسفورماتور برق ورزشگاه توسط اداره برق شهرستان دورود اعلام کرده‌اند.

در دقیقه 20 مصدومیت بازیکن تیم نیروی زمینی باعث توقف چند دقیقه‌ای بازی شد که اعتراض شدید هواداران گهر را به همراه داشت، چراکه تصور می‌کردند بازیکن تیم نیروی زمینی به دنبال اتلاف وقت است.

در دقیقه 35 تیم نیروی زمینی توسط سجاد زندکریمی بازیکن دورودی اصل خود به گل دست یافت.

پس از گذشت دقایقی از بازی گنجایش ورزشگاه تختی دورود با حضور نزدیک به دو هزار هوادار تقریبا تکمیل بود.

احمد عرب پور - مجید خمیسی – وحید همراز – مهدی پرور – مهران جعفری – رسول رضایی و امیر آبی از روی نیمکت بازی را پی‌گیری می‌کردند.

دو بازیکن تیم گهر به نام‌های حمید نعمتی و ابوالفضل کمانی که گفته می‌شود، از مهره‌های تأثیرگذار تیم گهر به حساب می‌آیند، به علت عدم صدور کارت‌های بازی از جایگاه ویژه شاهد این بازی بودند که محمد احمدزاده در پایان بازی با انتقاد از عملکرد بهره‌بردار جدید، عدم صدور کارت‌های این بازیکنان را پرداخت نشدن پول ورودی تیم گهر به فدراسیون فوتبال توسط بهره‌بردار جدید اعلام کرد.

از نکات قابل توجه در پایان این بازی تشویق اسماعیل حیدرپور و داوود مهابادی توسط هواداران تیم گهر بود که در نقطه مقابل عبدالله بابایی مشاور بهره‌بردار جدید تیم گهر با زدن دست به نشانه اعتراض زمین بازی را ترک کرد.

در پایان بازی تعدادی از هواداران ساعاتی را در محوطه ورزشگاه حضور داشته و با صحبت با برخی مسئولان تیم گهر پرداختند و نارضایتی خود را از عملکرد گروه بهره‌بردار جدید اعلام کردند./ج1

برچسب ها: تیم ، فدراسیون ، ورزشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.