شبکه الاخباريه:

پيام‌هاي سياسي-نظامي رژيم صهيونيستي در آستانه نشست ايران و 1+5

رژيم صهيونيستي تلاش مي کند با ارسال پيامهاي سياسي و نظامي گوناگون در آستانه مذاکرات ايران با گروه پنج بعلاوه يک؛ اين مذاکرات را تحت الشعاع قرار دهد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه الاخباريه، رژيم صهيونيستي در بزرگنمايي نيروهاي نظامي خود غلو مي کند و سياست جنگ افروزي و تصاحب  سرزمينهاي عربي را در پيش مي گيرد و با حمايت آمريکا به طور عمدي جامعه بين الملل را به چالش مي کشد.

اين شبکه افزود: اغراق  رژيم صهيونيستي درباره ارتش اين رژيم در جهان از سوي يک پايگاه اينترنتي آمريکايي بر ملا شد و نشان داد طبق رده بندي قويترين ارتش هاي جهان،ارتش مصر در ميان کشورهاي عربي و آفريقايي در رده نخست قرار دارد  و در سطح جهاني چهاردهمين ارتش دنيا است.

رژيم صهيونيستي نتوانست از دشمني خود دست بردارد و بعد از ساعتي از صدور اين گزارش درباره رده بندي ارتش هاي جهان؛  با پخش فيلمي کوتاه از ارتش خود  که نشان مي داد هواپيماهاي جنگي اين رژيم در حال پرواز در مسافت هاي طولاني در حريم هوايي يونان  عمليات سوختگيري را انجام مي دهند؛ در صدد القاي اين مطلب برآمد که قويترين نيرو را در اختيار دارد!!!

اين شبکه خاطر نشان کرد همانطور که ناظران مي گويند تعمد رسانه هاي اسرائيلي از پخش اين فيلم تبليغاتي، رساندن پيام سياسي و نظامي به ايران در آستانه مذاکره گروه پنج بعلاوه يک است.

از سوي ديگر بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي از سفراي کشورهاي غربي خواسته است با او در سرزمينهاي اشغالي ديدار کنند تا به آنها بگويد نبايد با سياست لبخند تهران، جهان فريب برنامه هاي هسته اي اش را بخورد.

اين شبکه در ادامه اين مطلب افزود نتانياهو با اين کار خود تلاش مي کند  جنگ افروزي عليه ايران را دامن زند و  بر سفراي غرب تاثير بگذارد.

اين شبکه در پايان افزود رژيم صهيونيستي هيچ روزي نبوده است که حقوق ديگران  را به رسميت شناسد زيرا سياست هاي توسعه طلبانه اش از ابتدا بر تجاوز، جنگ افروزي و تصاحب سرزمينهاي عربي استوار بوده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار