استقبال هنرمندان از "اشک ها و لبخندها"

نمایش موزیکال " اشک ها و لبخندها " شب گذشته، 19 مهرماه، میزبان هنرمندانی چون اصغر فرهادی، گلاب آدینه، شیرین بینا، علی قمصری و اکبر عالم زاد در تالار وحدت بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، نمایش موزیکال "اشک ها و لبخندها" به کارگردانی هادی قضات، پس از سه اجرا در روزهای 9، 10 و 11 مهرماه، با استقبال علاقه مندان روبرو شد و به همین منظور مسئولان برگزاری نمایش تصمیم به تمدید اجرای این نمایش گرفتند که شب گذشته، 19 مهرماه، اولین اجرای این نمایش پس از تمدید به صحنه رفت.

" اشک ها و لبخندها " داستانی واقعی است که در سال 1938 و چند ماه قبل از جنگ جهانی دوم اتفاق افتاده است. کاپیتان فون تراپ فردی وطن پرست است که پس از فوت همسرش به شدن ناراحت و غمگین می شود و موسیقی را فراموش می کند. ماریا از صومعه به خانه کاپیتان می آید و چیزی از موسیقی نمی داند. آشنایی این دو ترکیبی به وجود می آورد که کاپیتان به موسیقی و ماریا به میهنش باز می گردد و فرزندان کاپیتان به خانواده عشق می ورزند.

گفتنی است، نمایش موزیکال " اشک ها و لبخندها " 24  مهر ساعت 21:30، 25 مهر ساعت های  17 و 21:30 و 26 مهر ساعت 18 اجرا می شود./ي2
برچسب ها: اشک ها ، لبخندها ، نمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار