آموزش؛

وردپرس را از مبتدی تا فوق حرفه‌ای بیاموزید + دانلود کتاب الکترونیک

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای سایتها و وبلاگ هاست برای محتوای آموزشی ، تجاری ، علمی و... همچنین قابلیت ایجاد سایتهای اجتماعی با افزونه های قدرتمند همچون buddypress . ایجاد انجمن با افزونه bbpress ، و... را داراست و توسط مای‌اس‌کیوال پشتیبانی می‌شود.این سیستم کاملاً رایگان و متن باز است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا کاملا رایگان و اپن سورس هست (بر پایه مجوز GPL) که شما به وسیله آن قادر خواهید بود براحتی یک وبلاگ – فوتوبلاگ – پادکست – گالری و … بسازید. وردپرس توسط زبان بسیار محبوب PHP نوشته شده و از قدرت MySQL برای ذخیره داده ها استفاده می کند.



دو هدف اصلی سازندگان وردپرس راحتی کاربر در کار با این سیستم و رعایت استاندارد های جهانی هست. به همین منظور شاید شما امکاناتی را که در یک CMS مشاهده می کنید به طور تمام و کمال در وردپرس نمی بینید. به همین منظور سازندگان وردپرس با کد نویسی دقیق و کامل و در اختیار قرار دادن امکانات و API های فراوان برای توسعه دهندگان این امکان را ایجاد کرد که دیگران بتوانند به راحتی اقدام به ساخت و توسعه افزونه برای وردپرس کنند.

وردپرس در ادامه راه پروژه موفق b2 می باشد که در سال ۲۰۰۳ شکل گرفت. نام وردپرس توسط Christine Selleck دوست مت مولوگ (توسعه دهنده اصلی وردپرس) پیشنهاد و از آن روز تا الان وردپرس با سرعت و پیشرفتی قابل ملاحظه تبدیل به معروفترین و پرکاربردترین ابزار ساخت وبلاگ بر روی هاست شده است.


مشخصات فایل:

حجم فایل: 4.07 مگابایت
تعداد صفحات: 58 صفحه
فرمت فایل:
PDF




دریچه فناوری اطلاعات در شبکه های اجتماعی

         


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار