سمنان/

استاندار جديد سمنان با حضور وزير كشور معرفي شد

وزير كشور محمد وكيلي را به عنوان استاندار جديد سمنان معرفي و از خدمات عباس رهي استاندار قبلي تجليل كرد.

 
به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان، استاندار جديد سمنان با تقدير از رييس جمهوري و هيات دولت در اعتماد به وي و سپردن مسوولين استانداري سمنان گفت: در ۲۴ خرداد و انتخابات رياست جمهوري ملت ايران بار ديگر عظمت و ولايت مداري خود را به نمايش گذاشت.
محمد وكيلي در سخنانش از نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه سمنان و نمايندگان اين استان در مجلس شوراي اسلامي نيز تقدير كرد. عباس رهي استاندار قبلي اين استان نيز در سخناني با ارائه آماري از موفقيت ها و عملكرد چهار ساله خود در استان سمنان گفت: در قالب سفر رهبري معظم انقلاب و سه سفر دولت دو هزار و ۶۶۶ پروژه در اين استان اجرايي شده است. وي هزينه اجراي اين پروژه ها را بالغ بر ۳۱ هزار ميليارد ريال بيان کرد و گفت: با احتساب پروژه هاي ملي و طرحهاي در دست اجرا هم اكنون ۱۰۰ هزار ميليارد ريال براي تحقق پروژه ها برنامه و طرح در دست اجراست است. در اين آيين با حضور امام جمعه سمنان و نمايندگان اين استان در مجلس شوراي اسلامي لوح تقدير وزير كشور به استاندار قبلي اهداء شد.
 معاون سياسي و امنيتي استانداري سمنان در اين مراسم به نمايندگي از طرف مديران دستگاههاي اجرايي استان از خدمات استاندار قبلي تقدير كرد و گفت : استان سمنان در دوران تصدي استانداري توسط عباس رهي به كارگاه بزرگ سازندگي تبديل شده است. عليرضا خلخالي اجراي طرح مسكن مهر ، مصوبات سفر رهبري و هيات دولت و توجه به آباداني و توسعه روستاها را از مهمترين اقدامات استاندار قبلي سمنان برشمرد ./س
برچسب ها: وزیرکشور ، استندار ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.