وزير بهداشت خبر داد ؛

سودهاي پنهان عامل خبر سازی "سرنگ های آلوده"

وزير بهداشت گفت: سودهای پنهان در "حوزه غذا و دارو" وجود دارد و شرکت های دارویی رقبای یکدیگر را متهم می کنند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ دکتر هاشمی قاضی زاده، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در همایش "روز جهانی غذا "در جمع خبرنگاران گفت:  مردم خودشان غذای سالم را می شناسند و در این میان ممکن است سلامت مواد غذایی آنها را نگران کند، باید آگاه باشند که محصولات غذایی که تحت نظارت "وزارت بهداشت" و "سازمان استاندارد" تولید شده است، مشکلی آنها را تهدید نمی کند ، اکنون سلامت مواد غذایی از دو مسیر وزارت بهداشت و سازمان استاندارد کنترل می شود .

وی در خصوص وضعیت "بازار دارویی" کشور اظهار کرد:  پیگیری و بررسی دارو  به آهستگی و اما مثبت پیش می رود و اکنون شرایط  نسبت به  دو ماه گذشته بهتر شده است و باید مراقبت کنیم  که علی رغم کج سلیقه هایی که پیش می آید روند را کنترل کنیم.

وی در ادامه از حل اختلافات پیش آمده ارزی در چند روز گذشته خبر داد و عنوان کرد: تولید کنندگان، عرضه کنندگان و وارد کنندگان دارو اطمینان خاطر داشته باشند  زیرا به تدریج  به کمک "سازمان های بیمه گر" و عوامل  تولید و "عرضه دارو" به سمت کاهش نگرانی های مردم حرکت می کنیم.

وی در خصوص انتقال "اجساد" در جاده ها مطرح کرد:  وظیفه انتقال اجساد به عهده "آمبولانس" و  وزارت بهداشت نبوده  البته خوب است که نهادهای دولتی به این نکات توجه کنند و در انتقال اجساد در جاده ها کوتاهی نکنند.

وی در پاسخ به انتشار خبر غیر استاندارد بودن" سرنگ های وارداتی" اظهار کرد:در مورد سلامت این سرنگ ها شیطنتی پشت انتشار خبر سرنگ های آلوده بود، که متاسفانه سودهای پنهانی در  حوزه وزارت بهداشت و درمان خوابیده است که این خبرها به همین مساله ها بر می گردد ./ح

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۲۱ مهر ۱۳۹۲
نشان دادی که با مرام هستی وبا صداقت دست تجار سود جو را رو کردی این موضوع هر موقع به شکلی خودشو نشون میده یه روز برنج الوده -یه روز اب الوده - وغیره
آخرین اخبار