سفر "مهران غفوریان" از "زیر آسمان شهر" به شبکه سحر

مهران غفوریان کارگردان و بازیگر مجموعه تلویزیونی "زیر آسمان شهر" یکشنبه این هفته مهمان سیمای کردی شبکه سحر است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، غفوریان که در این مجموعه نقش یک مکانیک اتومبیل به نام " بهروز پیرپکاجکی" را ایفا کرده است ، در برنامه این هفته "ما و شما" که امشب یکشنبه 21 مهر پخش می شود، درباره خاطرات حضور در این سریال پرطرفدار طنز با بینندگان کردزبان گفت و گو می کند.

مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته نقاشی و از بازیگران عرصه طنز است و آثاری همچون "جنگ 77" و "مجید دلبندم" را در کارنامه بازیگری و "حرف تو حرف" و "این چند نفر" را در کارنامه کارگردانی خود دارد.
وی سال 1380 مجموعه "زیر آسمان شهر" را کارگردانی کرد که با استقبال خوب مخاطبان شبکه سه سیما مواجه شد و در پی آن سری دوم و سوم آن نیز ساخته شد.

"خانه اجاره ای" به کارگردانی رامین ناصرنصیر و شاهد احمدلو محصول شبکه سه سیما در سال 90 و 91 جدیدترین حضور مهران غفوریان در تلویزیون است.

"ما و شما" به تهیه کنندگی شراره خرازیان یکشنبه هر هفته ساعت 21:00 به وقت تهران به مدت 40 دقیقه به صورت زنده از سیمای کردی پخش می شود.

این برنامه از آیتم هایی مانند گفت و گوی مجری و مهمان، نمایش بخش هایی از حضور بازیگر در سریال مربوطه و گزارش ارسالی از سنندج تشکیل شده است. آزاد ابراهیمی مجری، محمد محمدی و مصطفی قوامی دستیاران تهیه و يحيی امينی گزارشگر این برنامه هستند.

انتهاي پيام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار