قم/

اهتمام طلاب بسیجی به حفظ اعتدال

آیت‌الله مکارم‌شیرازی با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی بیشتر تیپ امام صادق (ع) از عملکرد خود در بین حوزویان، طلاب بسیجی را به حفظ اعتدال و پرهیز از تندروی توصیه کرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، به نقل از روابط عمومی تیپ امام جعفر صادق، آیت‌الله مکارم‌شیرازی در دیدار فرمانده و هیئت رئیسه تیپ مستقل امام جعفر صادق (ع) گفت:‌ به این دلیل که تیپ متعلق و مربوط به طلاب است باید از نظر فکری و سازمانی هیچگونه جدایی از حوزه نداشته باشد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته ادامه داد: حتی‌الامکان باید کارهای علمی منظم و با کیفیتی را دنبال کرده و از اساتید خوب بهره بگیرید.

این مرجع تقلید تصریح کرد: اگر طلاب می‌خواهند پژوهش کنند در پژوهش استاد راهنما داشته باشند تا بتوانند کارهای طولی انجام داده و پیشرفت علمی داشته باشند چراکه هرچه پیشرفت علمی این‌ها بیشتر باشد وزنه تیپ رزمی تبلیغی امام صادق (ع) بالاتر می‌رود.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی بیشتر تیپ امام صادق (ع) از عملکرد خود در بین حوزویان، طلاب بسیجی را به حفظ اعتدال و پرهیز از تندروی توصیه کرد و گفت: گاهی یک تندروی موجب می‌شود بسیاری از زحمات انسان بر باد رود و هزینه‌ها سنگین شود.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی در پایان این دیدار بر موفقیت روزافزون بسیجیان دعا کرد و برخورداری از عنایات امام زمان (عج) و الطاف خفیه الهی را برای این عزیزان مسئلت کرد./س

برچسب ها: قم ، اهتمام ، طلاب ، بسیج ، اعتدال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.