قم/

حضور حداکثری طلاب در مراسم 13 آبان امسال

مدیر روابط عمومی حوزه‌های علمیه گفت: به دلیل تقارن 13 آبان امسال با شروع محرم و تعطیلی دروس عمومی حوزه، طلاب حضوری حداکثری در مراسم این روز خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام سید حسن طیب‌حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، اظهار داشت: امسال شرایط ویژه‌ای بر کشور و منطقه حاکم است به همین دلیل باید مراسم 13 آبان باشکوه هرچه تمام و با حضور حداکثری همه اقشار و نه فقط دانش‌آموزان برگزار شود.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای حضور طلاب حوزه‌های علمیه در این مراسم صورت گرفته و به دلیل تقارن 13 آبان امسال با شروع ماه محرم دروس عمومی تعطیل هستند و این فرصت مناسبی برای حاضر شدن طلاب در تجمع این روز بزرگ محسوب می‌شود.

مدیر روابط عمومی حوزه‌های علمیه با اشاره به تعطیل نبودن 13 آبان‌ماه در تقویم رسمی کشور عنوان کرد: در استان قم می‌توان با هماهنگی استانداری تعطیلی نیمه رسمی اعلام شود یا این‌که فراخوانی صورت بگیرد تا همه اقشار بتوانند در مراسم این روز شرکت داشته باشند.

وی ادامه داد: از آنجا که ادارات در 13 آبان‌ماه تعطیل نیستند بیشتر آموزش و پرورش وارد عمل می‌شود به همین دلیل 13 آبان‌ماه به نام روز دانش‌آموز شناخته شده است.

طیب‌حسینی خاطرنشان کرد: بحث رابطه با آمریکا در حیطه اختیارات رهبری است و شعار مرگ بر آمریکا نیز یکی از شعارهای همیشگی و اساسی ملت ایران بوده و نباید نگرانی از این بابت وجود داشته باشد.

مدیر روابط عمومی حوزه‌های علمیه با بیان این‌که دروس عمومی حوزه علمیه در 13 آبان امسال تعطیل هستند، گفت: تبلیغات پیامکی در این زمینه هم برای طلاب صورت خواهد گرفت و تقاضا داریم شهرداری نیز اقدامات لازم برای در نظر گرفتن سرویس‌های رفت و برگشت طلاب در این روز را انجام دهد./س

برچسب ها: قم ، حضور ، حداکثر ، طلاب ، آبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.