توزيع رايگان احشام اسرائيلی برای مراسم عيد قربان در سنگال!

رژيم صهيونيستی كه در سرزمين‌های اشغالی به كشتار علنی مسلمانان مشغول است و غزه و قدس را به قربان‌گاه مسلمانان تبديل كرده، در آستانه عيد قربان و در راستای فريب افكار عمومی به توزيع احشام رايگان برای ذبح در اين روز اقدام كرده‌ است!

 به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، رژيم صهيونيستی كه در سرزمين‌های اشغالی به كشتار علنی مسلمانان مشغول است و غزه و قدس را به قربان‌گاه مسلمانان تبديل كرده، در قاره سياه هم فعاليت‌های گسترده‌ای را برای فريب مسلمانان آغاز كرده و به قربانی كردن اعتقادات آنان پرداخته است.

رژيم صهيونيستی در آستانه عيد قربان، به توزيع رايگان احشام برای ذبح در اين روز در سنگال پرداخته است و سازمان به اصطلاح اسلامی «جمرا» نيز در اين توطئه با اشغالگران قدس همكاری می‌كند.

در حالی‌كه سنگال رياست دوره‌ای سازمان همكاری اسلامی را بر عهده دارد، سفارت رژيم صهيونيستی در داكار، همچنان به فعاليت‌های تبليغی در اين كشور مشغول است و در اعياد اسلامی برای فريب شهروندان و با استفاده از ترفندهای مختلف، سعی می‌كند تا رژيم اسرائيل را مدافع حقوق مستمندان نشان دهد و با توزيع مبالغ نقدی در عيد فطر و نيز توزيع رايگان احشام در عيد قربان، در صدد تسلط بر افكار عمومی در سنگال است.

در همين زمينه، سازمان به‌ اصطلاح اسلامی «جمرا» ديروز، 21 مهرماه، با همكاری سفارت رژيم صهيونيستی در داكار، طی مراسمی كه با حضور مقامات سياسی و فرهنگی سنگال برگزار شد، به توزيع رايگان گوشت گوسفند به مناسبت عيد قربان پرداخت.

البته نكته جالب اينجاست كه نه تنها هيچ‌يك از سازمان‌ها و نهادهای اسلامی و حتی مقامات سياسی سنگال تاكنون نسبت به به اين اقدامات واكنشی نشان نداده‌اند بلكه در چنين مراسم‌هايی نيز از سفير رژيم صهيونيستی به دليل «كمك‌های بشردوستانه!» تقدير می‌كنند.

سفير رژيم صهيونيستی هدف از اين اقدامات را تلاش برای برقراری صلح و امنيت در جهان و تقويت گفت‌وگوی بين اديان عنوان كرده است!
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۳۸ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
بابا سیاست بسوزه
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۰:۳۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۰۹:۴۱ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
سلام چندسال آینده شاهد نوعی بیماری همه گیر درسنگال خواهیم بود که علت آن استفاده ازهمین گوشتها بوده
Iran (Islamic Republic of)
عبدي
۰۹:۲۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
اسراييل نبايد وجود واقعي داشته باشد وبايد همه مسلمانان با اتحاد و وحدت خود اين اسرائيليهاي را مانند گوسفندانشان قرباني دين مقدس الهي(اسلام) نماييند تا اثري از اين فرقه جعلي نماند وطبق فرموده امام راحل(ره) اسرائيل بايد از صحنه روزگار حذف گردد.
-
ناشناس
۰۹:۰۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
باز اون نخست وزیر بی سوادش نگه سنگالیها شلوار جین نمی پوشن زنده باد ایران و ایرانی پاینده ایران
Iran (Islamic Republic of)
احمد علی جهان بین
۰۸:۵۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
مرگ بر اسرائیل جعلی روی زمین
-
مجتبی
۰۸:۴۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
خوش به حال این گوسفندان حداقل عاقبت به خیر شدند نه مثل صاحبانشون که هنوز راه رو پیدا نکردنندو بدانند مسلمانان در هر کجای دنیا که باشند به صبوری عقاید خود را به دیگران ثابت خواهند کرد. که همان دیدار مهدی(عج) موعود است
-
ناشناس
۰۸:۳۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
دقیقا همان کارهای قدیمی شیطان ملعون است !!
Iran (Islamic Republic of)
طاها واحد
۰۸:۱۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
مرگ براسراییل
Iran (Islamic Republic of)
حميد
۰۷:۴۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
بايد براي ذبح اين گوسفندان بعد از بسم الله يك مرگ بر اسرائيل بلند هم بگويند
آخرین اخبار