همکاری "ریچل مک آدامز" با کارگردانان نامدار

ستاره 34 ساله کانادایی بعد از همکاری با مالیک در ابتدای سال 2013 با فیلم "هوس" تازه ترین اثر برایان دی پالما به سالن سینماها بازگشت.

باشگاه خبرنگاران-"ریچل مک آدامز" سال گذشته نقشی مکمل در "به سوی شگفتی" مقابل بن افلک بازی کرد و خیلی خوش شناس بود که بیشتر صحنه های نقش آفرینی اش توسط ترنس مالیک سختگیر حذف نشد و در فیلم نهایی باقی ماند.

ستاره 34 ساله کانادایی بعد از همکاری با مالیک در ابتدای سال 2013 با فیلم "هوس" تازه ترین اثر برایان دی پالما به سالن سینماها بازگشت. 

"ریچل مک آدامز" در تریلر جدید دی پالما با نائومی راپاس (پرومته) همبازی است و داستان فیلم درباره رقابت حرفه ای بین دو مدیر بخش تبلیغات است.

"مک آدامز" بعد از همکاری با این دو کارگردان نامدار سینما حالا خود را برای حضور در مقابل دوربین یکی دیگر از فیلمسازان سرشناس سینما آماده می کند.

وی به تازگی به جمع بازیگران فیلم "همه چیز رو به راه خواهد شد" پیوسته که ویم وندرس آلمانی کارگردانی آن را برعهده دارد.

نقش اول فیلم را جیمز فرانکو برعهده دارد که نقش مردی را بازی می کند که ناخواسته باعث مرگ پسر جوانی می شود و به مرور برای کنار آمدن با عذاب وجدان ناشی از آن حادثه سراغ نویسندگی می رود و به نویسنده ای موفق تبدیل می شود.

اما شهرت باعث می شود ارتباطی که او پس از حادثه با مادر و برادر پسر از دنیا رفته برقرار کرده کمرنگ شود و  به مرور از بین برود. 

نقش مادر پسر را "شارلوت گینزبورگ" بازیگر فرانسوی که پای ثابت چند فیلم آخر لارس فون تریه بوده، بازی می کند و "رابرت نیلور" هم نقش برادر پسر از دنیا رفته را برعهده دارد.

"ریچل مک آدامز" برای ایفای نقش دوست فرانکو که شاهد از بین رفتن سلامت روحی و روانی اوست وارد پروژه شده است. فیلمبرداری این اثر در مونترال کانادا انجام می شود./ي2

منبع: ماهنامه دنياي تصوير.
برچسب ها: مک آدامز ، سینما ، بن افلک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار