مروری بر مهمترين عناوین خبری "سیاسی" چهارشنبه

مهمترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: "ناطق‌نوري" يكي از گزينه‌هاي اصولگرايان براي ليدري حزب فراگير است/ تلاش براي تشكيل‌ 2 يا 3 حزب واحد در قالب حزبي فراگير، درخواست خانواده‌هاي ترور از مجامع بين‌المللي بي‌پاسخ مانده است،ضرورت اعمال محدودیت از سوی وزارت کشور برای فعالیت برخي احزاب و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


"ناطق‌نوري" يكي از گزينه‌هاي اصولگرايان براي ليدري حزب فراگير است/ تلاش براي تشكيل‌ 2 يا 3 حزب واحد در قالب حزبي فراگير


دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: با توجه به رایزنی‌های انجام شده با فعالان سياسي مختلف در خصوص تشکیل حزب فراگیر، اكنون محور مباحث خود را بر ايجاد يك گفتمان برای تشکیل حزب فراگير متمرکز کرده‌ایم و تاكنون اجرايي نشده است.

درخواست خانواده‌هاي ترور از مجامع بين‌المللي بي‌پاسخ مانده است
مادر شهید احمدی روشن گفت: من و دیگر خانواده‌های شهدای ترور خواستار محکوميت و مجازات تروريست‌ها از سوي مجامع حقوقي بين‌المللي هستيم.

ضرورت اعمال محدودیت از سوی وزارت کشور برای فعالیت برخي احزاب

مسئول بين‌الملل حزب موتلفه اسلامي با بیان اینکه قطعا باید از سوي وزارت كشور برای فعاليت در خانه احزاب محدوديت وجود داشته باشد، گفت: هم‌اکنون شرایط برای فعالیت نهادهای مدنی در عرصه‌بین‌الملل با حمایت دولت مهیا است.

ابلاغ آیین‌نامه اجرایی بند 29 قانون بودجه 1392 کشور
آیین‌نامه اجرایی بند 29 قانون بودجه سال ۱۳۹۲ کل کشور ابلاغ شد.

سر سوزنی از حقوق ملت ایران کوتاه نیایید/به پشتوانه نخبگان جوان حافظ عزت و استقلال کشور باشيد
۱۱۰ تن از نخبگان دانشگاه صنعتی شریف با صدور نامه‌ای‌ به تیم مذاکره‌کننده و وزیرخارجه، ضمن گرامیداشت یاد شهدای هسته‌ای تاکید کردند: سر سوزنی از حقوق مسلم ملت ایران کوتاه نیایید.

سومين نشست سراسري مسئولان بسيج رسانه کشور در مشهد مقدس برگزار شد

سومين نشست سراسري مسئولان بسيج رسانه استان‌ها از 23 مهرماه به مدت سه روز با حضور ميهمانان ويژه در مشهد مقدس برگزار شد.

افخم: برقراري امنيت در تركيه، به امنيت در ايران و كل منطقه كمك مي‌كند

سخنگوي وزارت امورخارجه گفت: جمهوري اسلامي ايران بطور كلي از هر تلاشي كه به صلح و آرامش در كشورهاي منطقه كمك كند، استقبال خواهد كرد.

متن کامل قانون جدید مجازات اسلامی + دانلود
قانون جديد مجازات اسلامي پس از بازنگري و انجام اصلاحات لازم چندي پيش منتشر شد كه متن كامل آن براي دانلود ارائه مي‌شود.

هدف گشایش سفارت آمریکا در ایران بهبود رابطه نخواهد بود بلکه هدایت ضربه زدن به ایران است
یک کارشناس عالی علوم دفاعی استراتزیک گفت: جناح‌هایی در ایالات متحده با نظام جمهوری اسلامی ایران دشمنی دارند و عده‌ای از آن‌ها معتقدند که برای سرنگونی این نظام باید از اهرم‌های نرم استفاده کرد، به طور مثال خواستار گشایش سفارت آمریکا در ایران هستند که هدف آن‌ها بهبود رابطه نخواهد بود بلکه هدایت ضربه زدن به ایران است.

مسير يکطرفه استاد به دانشجو رشد دانشگاه را متوقف مي‌کند/ دانشجویان نبايد به مسائل سیاسی بی‌تفاوت باشند/ تبيين نقش احزاب و گروه‌هاي اجتماعي در تحولات تاريخي
رئیس کارگروه علوم سیاسی در شورای تحول علوم انسانی گفت: یکی از نگرانی‌های ما اين است که متاسفانه عموم مدیران ما در دولت و وزارت علوم و همچنین شورای عالی انقلاب فرهنگی از گرایشات رشته‌های تجربی هستند و به ندرت از افراد رشته علوم انسانی در این جایگاه‌ها قرار می‌گیرند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار