مشهد/

استفاده از ظرفیت های مختلف برای تقویت رسانه

باید بتوانیم از ظرفیت های مختلف برای تقویت رسانه و رساندن پیام به دنیا استفاده کنیم که این ظرفیت بلند را در بسیج داریم.


نائب رییس کمیسیون امنیت ملی در گفتکو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد گفت: بسیج در دوران دفاع مقدس در بحث های سازندگی و امنیتی،به کمک جمهوری اسلامی آمد ولی در بخش رسانه ای و تولید خوراک فکری برای مردم و جهانیان ورود مستقیم و جدی نداشته ایم.

حقیقت پور افزود: به دنبال مجوزها و مصوبه های هستیم که بتوانیم یک حرکت بسیجی داشته باشیم و بتوانیم از این ظرفیت بلند بسیجی ها برای تولید فیلم و دیگر بخش های هنری استفاده کنیم.

وی ادامه داد: امروز ما به شدت نیازمند این تولیدات هستیم که مردم کمتر به دستگاه های خارجی گرایش داشته باشند. جهان اسلام منتظر دریافت پیام های ما هستند که این بستر، بستر مناسبی برای شعارهای ما است.

وی گفت:امروز برخی از دغدغه های کمیسیون امنیت ملی و خارجی را عرضه کردیم. که در این قسمت بسیج رسانه ای راسازماندهی کنیم و ظرفیت خود را در بحث هویت نشان بدهیم و برای مهندسی هویت استفاده کنیم.

حقیقت پور با اشاره به فعالیت های متفرقی که بسیج انجام داده است افزود:ما امروز قصد داریم آن ها را متشکل وارد برنامه کنیم. همانگونه که در پیشرفت سازندگی کمک کردند امروز می خواهیم بسیج به صورت متشکل با توان بالایی وارد بحث رسانه شود و بتواند در مقابله با حرکت های رسانه ای خارج از کشور مؤثر عمل کند/س .   

برچسب ها: تقویت ، رسانه ، ظرفیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.