فبلت بزرگ HTC با مشخصات باورنکردنی، معرفی شد

یک اسمارت فون یا فبلت ۶ اینچی قطعا ابعاد بزرگتری نسبت به اسمارت فون های معمولی دارد، اما وقتی که با اسپیکرهای BoomSound اچ تی سی ترکیب شود این ابعاد بزرگتر هم خواهد شد. اما چقدر بزرگتر؟

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی به‌تازگی، بزرگ‌ترین محصول هوشمند اندرویدی خود را معرفی کرد. وان مکس را می‌توان دستاورد جدید این کمپانی، در بازار تلفن‌های همراه هوشمند عنوان کرد.



با قضاوت برروی تصویری منتشر شده از فبلت آینده اچ تی سی یعنی HTC One Max، این دستگاه در این دست های دخترانه شبیه به یک نوع تبلت به نظر می رسد (اگرچه شاید فبلت های سامسونگ و مخصوصا سونی از این هم بزرگتر به نظر برسند).



براساس اطلاعاتی که اخیرا فاش شده، تلفن One Max مجهز به صفحه نمایش 5.9 اینچ با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل، پردازنده S4 Pro یا S600 کوالکام با 4 هسته 1.7 گیگاهرتز، دو گیگابایت حافظه رم، دوربین 5 مگاپیکسل از نوع اولتراپیکسل، 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و باتری 3300 میلی آمپرساعتی است. گفته می‌شود فبلت HTC به همراه سیستم عامل کیت کت اندروید روانه بازار خواهد شد.



Beats Audio نیز یکی از ویژگی های این فبلت خواهد بود، ضمن اینکه قابلیت پشتیبانی از NFC هم وجود دارد. این فبلت نسخه ای بزرگ شده از HTC One است، اگر چه اعلام شده که یک سنسور اثر انگشت نیز در پست دستگاه قرار دارد.



گفته می‌شود، تلفن HTC One Max از ماه آینده با قیمت حدود ۸۰۰ دلار روانه بازار خواهد شد.

گزارش از پریسا کابلی


دریچه فناوری اطلاعات در شبکه های اجتماعی

           

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
هلنا
۱۰:۵۸ ۲۲ آبان ۱۳۹۲
اصلا قشنگ نبود
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۱:۵۵ ۲۶ مهر ۱۳۹۲
فبلت فقط LG Optimos G Pro هم سخت افزارش خوبه هم قیمتش
Iran (Islamic Republic of)
azin azad
۱۹:۴۱ ۲۶ مهر ۱۳۹۲
τηχ HTC
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۲۲:۲۴ ۲۵ مهر ۱۳۹۲
به نظرم مشتریان زیادی خواهدداشت.
Iran (Islamic Republic of)
kamal
۲۱:۱۷ ۲۵ مهر ۱۳۹۲
به نظر من این فبلت عالی بخصوص ازلحاظ کیفیت ساخت ولی حیف که سخت افزارش به گرد نوت 3نمیرسه من که نوت درخانواده فبلت هادرصدر میبینم اگه این فبلت htcهم ازچیپ 800گوالکام استفاده می کردصددرصد میخریدمش اگه می امد ایران... ولی فعلا هنوز می خوام نوت 3بگیرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۹ ۲۶ مهر ۱۳۹۲
خوش به حالت مایه دار
آخرین اخبار