تساوی استقلال و نفت در تختی

شلیک از راه دور به قلب استقلال

پرونده هفته سیزدهم لیگ برتر امروز با تساوی نفت تهران و استقلال بسته شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، آبی پوشان در شرایطی امروز رو در روی نفت تهران قرار می‌گیرند که امیر قلعه نوعی را به دلیل محرومیت از سوی کمیته انضباطی روی نیمکتشان ندارند.

لازم به ذکر است، استقلالی‌ها در دو سال اخیر 2 بار بدون امیر قلعه نوعی رو در رو حریفان قرار گرفتند که حاصل آن نتایج چندان درخشانی نبوده است.

شایان ذکر است، استقلال به دلیل حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا سه بازی اخیرش در لیگ برتر را از دست داد هم اکنون بعد از 37 روز به مسابقات داخلی برگشته تا رو در روی نفت قرار بگیرد همچنین این تیم 274 دقیقه است که گلی به ثمر نرسانده است در آن سوی میدان شاگردان یحیی گل محمدی در شرایطی امروز به مصاف تیم استقلال می روند که تا الان موفق به شکست آبی پوشان در لیگ برتر نشدند این دو تیم 6 بار در تاریخ لیگ برتر با هم روبرو شدند حاصل آن چهار پیروزی برای آبی ها و دو تساوی بوده است، باید دید در چنین شرایطی تیم گل محمدی می تواند طلسم  نبردن مقابل استقلال را در اين فصل بشکند یا نه!

 همچنین در 6 بازی گذشته این دو تیم 14 بار توپ از خط دروازه ها عبور کرده که سهم استقلال 11 گل و سهم نفت تهران 3 گل بوده است.

 رضا نوروزی  مهاجم تیم  فوتبال نفت تهران چهره شاخص این بازی است چرا که تا الان با پیراهن تیم های فولاد، استیل آذین و نفت تهران توانسته 7 گل به استقلال بزند مدافعان استقلال باید مراقب نوروزی در محوطه جریمه باشند.

 احمد جمشیدیان، محمد قاضی، حنیف عمران زاده و خسرو حیدری به دلیل مصدومیت نمی توانند تیمشان را مقابل نفت تهران همراهی کنند.

در پایان خاطرنشان می‌شود: اگر استقلال بتواند مقابل نفت تهران برنده شود با 18 امتیاز در رده ششم جدول قرار می گیرد در آن سوی میدان هم اگر نفتی ها بتوانند استقلال را ببرند یا 24 امیتاز و به واسطه گل زده بیشتر به پرسپولیس به رده دوم جدول می رسند.
 
*حاشيه هاي بازي
 
مأموران انتظامی خبرنگاران را هنگام ورود به ورزشگاه مورد تفتیش بدنی قرار دادند و وقتی با اعتراض آنها مواجه شدند گفتند حتی اگر مهدی تاج رئیس سازمان لیگ هم به ورزشگاه بیاید او را مورد تفتیش بدنی قرار می‌دهیم.
 
ترکیب تیم نفت تهران در دیدار با استقلال به این ترتیب است: علیرضا بیرانوند، ووریا غفوری، بهمن کامل، احمد آل‌نعمه، وحید حمدی‌نژاد، کمال کامیابی‌نیا، مرتضی پورعلی‌گنجی، حسین ابراهیمی، رسول نوید‌کیا، وحید امیری و رضا نوروزی.
 
سوشا مکانی در تیم نفت نیمکت‌‌نشین است.

فقط حدود 1500 تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند که با توجه به اینکه شنبه روز اول هفته است استقبال سردی از مسابقه انجام شده است.
 
اسکوربورد بزرگ ورزشگاه که خراب است را با یک بنر پوشانده‌اند و اسکوربورد کوچکی را کنار آن نصب کرده‌اند.
 
سوشا مکانی به سمت بازیکنان استقلال رفت و با آنها خوش و بش کرد البته با مهدی رحمتی رودررو نشد.
 
بازیکنان تیم نفت با پیراهن‌های قرمز بدن‌های خود را گرم کردند که باعث واکنش هواداران استقلال شد.
 
حدود 7 هزار تماشاگر در استاديوم حاضر هستند. در حالي که استقبال تماشاگران استقلال در اين بازي کم بود اما همچنان رفته رفته به تعداد آنها اضافه مي شود.
 
تعداد هواداران نفت تهران نيز بسيار اندک است تا آنجا که مي توان گفت حدود 300 نفر هوادار نفت در ورزشگاه حضور پيدا کرده اند.
 
عليرغم اينکه نمايندگان AFC هفته گذشته از ورزشگاه تختي بازديد کرده اند و اين ورزشگاه را تاييد نموده اند اما همچنان کاستي هايي از جمله چمن نامناسب به چشم مي خورد.

*ترکيب استقلال مشخص شد
 
در اين ديدار مهدي رحمتي، اميرحسين صادقي، پژمان منتظري، هاشم بيگ زاده، پژمان نوري، آندرانيک تيموريان، جواد نکونام، جيلويد ساموئل، سياوش اکبرپور، محمدمهدي نظري و فرهاد مجيدي براي استقلال به ميدان خواهند رفت.
 
بازي در ساعت 15:45 در ورزشگاه تختي آغاز شد.
 
دقيقه 24 بهمن کامل از تيم نفت تهران کارت زرد دريافت کرد.
 
نيمه اول بازي، بدون گل به پايان رسيد.
 
دقيقه 65 فرهاد مجيدي با ضربه سر توپ را وارد دروازه نفت تهران کرد.
برچسب ها: پرونده ، تهران ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۳:۰۳ ۲۷ مهر ۱۳۹۲
ایشالا امروز هم استقلال میبره
آخرین اخبار