نگاهي به عملکرد مربيان ليگ برتر فوتبال؛

جواني و انگيزه مردي با روحيات گوارديولا

عبداله ويسي يکي ازمربيان جوان کشورمان است که با توجه به الگو برداري از گوارديولا مربي مطرح بايرن مونيخ به مدل وطني اين مربي تبديل شده است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران عبداله ویسی در دی ماه سال 1351  در منطقه ای به نام هفت گل به دنیا آمد. او فوتبال را در سال 1364 با تیم جوانان سپاهان اصفهان آغاز کرد و  تا سال 1373در پست مدافع در این تیم ماند.  عبداله ویسی در همان سال وارد تیم بزرگسالان سپاهان اصفهان شد و تا سال 1381 در این تیم به بازی خود ادامه داد. ویسی بعد از اتمام کارش با تیم سپاهان در همان سال 81 با تیم فولاد خوزستان قرار داد یک ساله بست و تا سال 82 برای این تیم به میدان رفت. عبداله ویسی یک بار هم برای تیم ملی ایران بازی کرده و به بازیکنی خود در فوتبال پایان داد.


 ویسی دوران مربی گری خود را با تیم فولاد خوزستان در پست کمک مربیگری و در سال 1385 آغاز کرد و تا سال 1386 در این تیم ماند و بعد از اتمام قرار دادش مجددا با تیم فولاد خوزستان قرار داد بست ولی این بار به عنوان سرمربی. حضور او در این سمت زیاد دوام نیاورد و در سال 1387 با قرار دادی یک ساله به عنوان کمک مربی به تیم صبای قم رفت و توانست در فصل های 90-91 به عنوان سرمربی در این تیم بماند.


او در سال 91 به عنوان سرمربی به تیم پیکان رفت ولی حضورش در آنجا هم طولی نکشید و هم اکنون هم عبداله ویسی به عنوان سرمربی تیم استقلال خوزستان مشغول کار است و در لیگ برتر نیز حضور دارد.

پايان متن/آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار