اردبیل /

تکمیل پروژه های نیمه تمام به تلاش وعزم همگانی نیازمند است

نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت : دولت روحانی وارث طرح ها و پروژه های بدون اعتبار بسیاری می باشد و برای اجرا وتکمیل آنها نیاز به عزم همگانی است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / کمال الدین پیرموذن افزود: در دولت گذشته بدون تخصیص اعتبارات کافی پروژه های فراوانی کلنگ زنی شد که این پروژه ها ی بی پول به دولت یازدهم به ارث رسیده است .

وی با برآورد ارزش این پروژه ها تا چهارهزار میلیارد تومان اظهار کرد : این میزان پروژه با بار مالی سنگین برای به سرانجام رسیدن به کمک بخش خصوصی نیازمند است .

نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام با ارزش خیرین در امور عام المنفعه بویژه مدرسه سازی گفت : برای سروسامان دادن و تکمیل پروژه های نیمه تمام نیز نیاز به مشارکت خیرین می باشد .

پیرموذن تاکید کرد که مشارکت خیرین مدرسه ساز موجب توسعه آموزشی در کشور شده است و این روند همچنان باید تداوم داشته باشد .

وی با اشاره به درخشش خیرین در استان اردبیل و کارهای ارزنده آنها گفت : خیرین در زمینه مدرسه سازی در استان اردبیل کارهای بزرگی کرده اند .

نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد : اقدام در زمینه نامگذاری مدارس به نام خود خیرین ابتکاری باارزش است که نام آنها را ماندگارتر می کند ./س


برچسب ها: اردبیل ، تکمیل ، پروژه ، نیمه ، تمام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.