حضور هنرمندان نامي عرصه‌ي موسيقي در برنامه «دستان»

برنامه‌ي «دستان» در آينده ميزبان بسياري از هنرمندان عرصه‌ي موسيقي در سبك‌هاي مختلف اين عرصه است.

«سيدعباس سجادي» كارشناس شعر و موسيقي و همچنين مجري برنامه‌ي موسيقي محور «دستان» در گفتگو با خبرنگار حوزه‌ي موسيقي باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه‌هاي موسيقي به صورت «آوا» و يا «نماآهنگ» به عنوان ميان برنامه از سوي سازمان «صدا و سيما» بسيار زياد است.

وي افزود: اين در حالي است كه تعداد برنامه‌هايي با محوريت موسيقي، به نسبت قابل توجهي نيست.

«سجادي» درخصوص برنامه‌ي «دستان» بيان كرد: اين برنامه آغازگر برنامه‌هاي موسيقي محور است و با ايده‌آل‌هاي خود فاصله‌ي زيادي دارد.

وي تصريح كرد: اين برنامه مي‌تواند به عنوان يك فرصت و يا بهانه براي توليد ساير برنامه‌ها با موضوع موسيقي باشد و در قالب‌هاي ديگري به مخاطبان ارائه شود.

سجادي همچنين اظهار داشت: مديران رسانه‌اي به مقوله‌ي موسيقي توجه داشته‌اند و همين سبب برنامه‌هايي از اين قبيل ساخته شده است.

وي افزود: اميدوارم در آينده نيز اين توجه و حمايت بيش از پيش شود تا برنامه‌هاي بيشتري با موضوع موسيقي توليد شود و ما هم بتوانيم «دستان» را ارتقا دهيم.

وي همچنين عنوان كرد: در آينده درصدد هستيم تا برنامه‌ي «دستان» از شخص محوري به سمت موسيقي محوري پيش رود و با برنامه‌ريزي دقيق، در خدمت هنرمندان بيشتري در تمامي سبك‌ها و زمينه‌هاي موسيقي باشيم.

«سجادي» در آخر اظهارداشت: با توجه به سابقه‌ي درخشان آقاي «مرادخاني» و دلسوزي هميشگي وي و همچنين 14 سال سكانداري در حوزه‌ي موسيقي، اميد به پيشرفت و بهبودي موسيقي براي همه‌ي هنرمندان دو چندان شده است و به طور قطع با حضور آقاي «مرادخاني» فضاي مناسب‌تر و بهتري در اين عرصه، پديد مي‌آيد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: سجادی ، دستان ، شبکه آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار