سعید حلافی:

برای رهایی از این فوتبال بی‌رحم اقدام به خودکشی کردم

سعید حلافی گفت: می‌خواستم خودکشی کنم تا از این فوتبال بی‌رحم و پر از مسائل حاشیه‌ای و نامرد راحت شوم.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، سعید حلافی بازیکن تیم داماش در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی «گفتار نیوز» درباره آخرین وضعیت خودش اظهار کرد: متاسفانه وضعیت خوبی ندارم و نمی‌دانم چه اتفاقی می‌خواهد برایم بیافتد. شاید الان موقع حرف زدن نباشد اما راستش را بخواهید من می‌خواستم خودکشی کنم تا از این فوتبال راحت بشوم.

حلافی عنوان کرد: می‌خواستم خودکشی کنم تا از این فوتبال بی‌رحم و پر از مسائل حاشیه‌ای و نامرد راحت شوم و باور کنید تصمیم همین بود.

وی درباره خویش گفت: می‌دانید مشکل من چیست، چون در این فوتبال ساده‌ام و سرم به لاک خودم است و همیشه حرفهایم را رک و روراست می‌زنم، من هیچ وقت به دنبال درگیر شدن با مربی، مسئول و کسی نبودم و همیشه دنبال کار خودم رفتم. ساده سر تمرین می‌روم و ساده برمی‌گردم اما نمی‌دانم چرا اینقدر من را وارد حاشیه می‌کنند.

وی در پاسخ به سوال پایانی مبنی بر اینکه چه برنامه‌ای برای بازگشتت به فوتبال داری خاطرنشان کرد: نمی‌دانم، من اگر آرامش داشته باشم خیلی راحت می توانم با شرایط ایده آل برگردم. من همیشه عادت دارم کاری به کسی نداشته باشم و حقم را در زمین بگیریم. همیشه با این که کوچک بودم در فوتبال کارهای بزرگ کردم ولی متاسفانه الان همه چیز تغییر کرده و من هشت بازی، بازی نکردم و به تصمیم سرمربی احترام می‌گذارم. نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار