باقري‌بنابي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نمايندگان در حال جمع‌آوري امضا براي استاني شدن انتخابات مجلس هستند

عضو کميسيون اقتصادي مجلس گفت: نمايندگان خانه ملت در تلاش‌اند تا طرح استاني شدن انتخابات مجلس شوراي اسلامي پس از امضاي آنها به صحن علني ارائه شود.

"حجت‌السلام باقري‌بنابي" نماينده مردم بناب در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به طرح استاني شدن انتخابات مجلس شوراي اسلامي،‌ اظهار داشت: ما در حال رايزني هستيم تا بتوانيم از طريق گفتگو و مذاکره نظر نمايندگان مخالف نسبت به اين طرح را جلب کنيم.

وي افزود: طرح استانی شدن انتخابات مجلس، به این منظور است که نمایندگان را به وظیفه اصلی خود که وضع قوانین و نظارت بر آن است سوق داده و روی قوانین اساسی متمرکز شوند. 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکيد کرد: نمایندگانی که با این طرح به مجلس راه پیدا می‌کنند افرادی با همت‌های والا بوده که در طرح ملی و استانی با دیدگاه‌ها و نظرات عالی وارد بحث‌های کلانی کشور می‌شوند و با آگاهی آن مشکلات را حل می‌کنند.

نماينده مردم بناب تصريح کرد: اکثر نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با اين طرح مشکل خاصي ندارند، ‌چراکه با توجه به مشغله‌هاي کاري نمايندگان اين طرح مي‌تواند نقطه قوتي براي حل مشکلات کشور باشد. 

عضو کميسيون اقتصادي در پايان خاطرنشان کرد: ما در تلاشيم تا طرح استاني شدن انتخابات مجلس شوراي اسلامي را پس از امضاي نمايندگان خانه ملت به صحن علني ارائه کنيم.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار