ابن قاسم: باید صدای گزارشگر تبریز را قطع می کردند

سرپرست تیم فولاد خوزستان گفت: گزارشگر تبریزی هر چه از دهانش بیرون آمد گفت و صدا و سیما باید صدایش را قطع می کرد.

محمد حسین ابن قاسم سرپرست تیم فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: لوسيانو پریرا ایرانی نیست واو قصد داشت تا شادی حاملگی همسرش را با تماشاگران تقسیم کند این حرکت در کشورشان یک ارزش است وی داشت که در ایران حرکت خوبی نیست و بنده به او تذکر دادم و حکم صادر شده درست نیست.

وی در ادامه افزود: من از اینکه تماشاگران تبریزی سنگ پرتاب کردند و فحاشی کردند خیلی ناراحت شدم اگر دست می زدند چقدر بهتر بود چرا فقط درود باید تماشاگران خوب داشته باشد چرا تبریز نباید خوب  باشد؟ این همه تماشاگر برای یک تیم نعمت است و نباید به کسی توهین کنند.

 ابن قاسم همچنین اذعان داشت: گزارشگر شبکه تبریز باید دوره ببیند و او خیلی به لوسیانو بی احترامی کرد و هر چه از دهانش بیرون آمد به وی گفت و حتی کسانی که در ورزشگاه حضور نداشتند هم فهمیدند که چه فحاشی هایی به پریرا شد، صدا و سیما باید صدای گزارشگر را قطع می کرد این یک تریبون ملی است و نباید آن را به دست هر کسی بدهند.

 وی همچنین در خصوص رای کمیته انضباطی اظهار داشت: ما قطعا به این رای اعتراض می کنیم.

ابن قاسم در خصوص صحبت های زینی زاده عنوان کرد: من زینی زاده را  نمی شناسم ولی هر کسی هست برای من قابل احترام است ظاهرا وی مدیر عامل تراکتور سازی است و تراکتور هم تیمی بزرگی است ولی او نظر  خودش را داده ولی سازمان لیگ و فدراسیون مستقل عمل  می کنند و او در این خصوص نمی تواند اظهار نظر کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: آن ها از اینکه نتوانسته بودند فولاد را ببرند ناراحت بودند همه را بسیج کرده بودند تا این کار را انجام بدهند ولی نتوانستند. فولاد هفته هاست که درصدر جدول قرار گرفته و کار هر تیمی نیست که بتواند فولاد را ببرد./آق

برچسب ها: قاسم ، ابن ، قطع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۰۱ آبان ۱۳۹۲
گزارشگر نباید بی احترامی میکرد
Germany
ناصر
۱۲:۳۹ ۳۰ مهر ۱۳۹۲
گزارشگر تبریزی باید تنبیه بشه .
یک نکته ای که غیراز توهین هاش جالب بود وقتی تراکتورگل میزد ،دادو هوار میکرد ولی وقتی فولاد گل میزد یواشکی میگفت هیچکی نشنوه !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۹:۴۱ ۲۹ مهر ۱۳۹۲
وضعیت جوی باشگاه یادگار امام بعد از تصمیم نادرست داور واقعا ناآرام شد و این حرکت ناشایست پریرا این جو را متشنج کرد حالا دراین اوضاع شما چه انتظار نابجایی دارید که تماشاگر تیم شما را تشویق کند یک لحظه خودتان را جای تماشاگر روی سکو بگذارید بعد
سخنرانی کنید آقای عدالت پیشه و شعار توخالی
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۹:۳۹ ۲۹ مهر ۱۳۹۲
سكوووووووووووووووووت
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
رهبری
۱۹:۰۸ ۲۹ مهر ۱۳۹۲
ابن قاسم اگروجدان داری بگو ببینم اگردرورزشگاه شما این اتفاق می افتاد چکارمیکردیدداورخطائی که نشده پنالتی بگیرد بازیکن به طرف مقابل با آن حرکت توهین بکند.اگرگفته شماصحیح باشدکه نیست توپ را به طرف تماشاگران خودی باید بزند نه به طرف تماشاگران مقابل آخرش هم خودتی
United States of America
ناشناس
۱۷:۴۰ ۲۹ مهر ۱۳۹۲
جالبه که تو برزیل شادیشونو با تماشاگرای رقیب که گل خوردن تقسیم میکنن !! این اقا میخواست تحریک کنه هواداران رو.
-
amincu
۱۶:۴۹ ۲۹ مهر ۱۳۹۲
عجب رویی دارین شما ها . عجیبه :O بدهکارم شدیم. ابن بنت القاسم بن محمود بن عرب میگه که باید گزارشگر از ما معذرت بخواد چون زیادی به بازیکنمون تهین کرده .
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۵:۳۴ ۲۹ مهر ۱۳۹۲
گزارشگر ما غیرت داره نه مثله شما ها که فقط بلدین در این مواقع پاچه خواری کنین.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۵۵ ۲۹ مهر ۱۳۹۲
تیمی که طرفدار اون شخص اول استان یعنی استاندارمحبوب ومردمی اذربایجان اقای دکتربیگی باشه نه مثل تیم شما هاکه هوادارتیمتون به تعدادانگشتان دست نمیشه اونم همشون ....
جلوی چشم استاندارمحترم بابی شرمی تمام به هواداران وملت شهیدبروراذربایجان بخصوص استانداربی حرمتی شد
حالاشمادارین بیگانه برستی میکنین فوتبال ارزش اینونداره که به یک ملت توهین بشه
امیدوارم جناب استاندارخودشون دراین خصوص بیگیری کنن
Singapore
عباس
۱۴:۰۴ ۲۹ مهر ۱۳۹۲
تویکی خفه شو.اونم که میگی توبرزیل رسمه توپ میزنند طرف طرفداران خودی نه تیم رقیب.حالا فهمیدی نفهم بفهم
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا 222
۱۳:۴۴ ۲۹ مهر ۱۳۹۲
در کشور آنها بچه را از شکم مادرش در می آورند و شوت می کنند؟در کشور ما نشان دادن شکم زن حامله نهایت بی شرمی و بی حیائی است.در ضمن گزارشگر بازی تراکتور با غیرت هستند مثل گزارشگرهای شما نیستند که در کل بازی سه بار هم اسم بازیکن تیم خودشو نمی گه و مرتب تو حاشیه است.
Iran (Islamic Republic of)
وحیدتبریز
۱۳:۴۴ ۲۹ مهر ۱۳۹۲
آخه تو چطور انتظار داری تیمی که قرباني افتضاحات داوری شده تورو تشویق كنه بی معرفت هوادارای شهر خودت تو این مورد تشویق میکردن؟؟؟؟
آخرین اخبار