شهرکرد/

پيشرفت 75 درصدی ساخت كنارگذر منطقه نمونه گردشگري ديمه

پروژه ساخت كنارگذر منطقه نمونه گردشگري دشت لاله ديمه شهرستان كوهرنگ در استان چهارمحال و بختياري 75 درصد پيشرفت فيزيكي دارد.

كارشناس دفتر فني اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان چهارمحال و بختياري، آغاز اجراي پروژه توسعه زيرساخت هاي منطقه نمونه گردشگري دشت لاله ديمه را از ابتداي سال جاري عنوان كرد و افزود: اين پروژه شامل ساخت كنار گذر، جاده سازي و ساخت پل بوده است كه با اعتباري بيش از يك ميليارد و 200 ميليون ريال آغاز شد.
پيمان فاضلي از اشتغالزايي بيش از 900 نفر با بهره برداري كامل از اين طرح خبر داد و افزود: مساحت اين منطقه 44.5 هكتار و سرمايه گذار آن نيز يك شركت بخش خصوصي است.
وی برآورد سرمايه گذاري اين پروژه را 300 ميليارد ريال عنوان كرد و گفت: اين منطقه داراي كاربري پيشنهادي اقامتي، خدماتي و تفريحي و ورزشي است كه تاكنون بخشي از زير ساخت هاي مورد نياز آن نظير آب، برق، گاز، تلفن و جاده از سوي اداره كل ميراث فرهنگي و گردشگري استان چهارمحال و بختياري تأمين شده است.
منطقه نمونه گردشگري ديمه واقع در شهرستان كوهرنگ و در فاصله 92 كيلومتري شهرکرد( مركز  استان چهارمحال و بختياري) و 15 كيلومتري شهرستان چلگرد واقع شده است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.