برنامه پخش زنده مسابقات فوتبال از شبکه های مختلف صدا و سیما

تیم های فوتبال زیر 17سال ایران و کانادا امروز سه شنبه 30 مهر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات جام جهانی فوتبال زیر 17 سال که در حال برگزاری است امروز سه شنبه 30 مهر 2 تیم فوتبال ایران و کانادا به مصاف همدیگر خواهند رفت. این دیدار ساعت 16:30 به وقت تهران به طور زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

گفتنی است، صدا و سیما علاوه بر بازی ها ایرانی، بازی های خارجی را نیز پوشش داده و بینندگان فوتبال دوست می توانند بازی های لیگ قهرمانان اروپا را نیز پیگیری کنند.

تیم فوتبال آث میلان و بارسلونا از گروه H، برای شرکت در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا امشب به مصاف یکدیگر می روند. بازی این 2 تیم محبوب در تاریخ 30 مهر و در ساعت 22:15 به طور زنده از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

علاوه بر بازی آث میلان و بارسلونا به طور همزمان 2 تیم مطرح دیگر از گروه f به میدان خواهند رفت. تیم های آرسنال و بروسیا دورتموند سه شنبه 30 مهر به رقابت خواهند پرداخت که این دیدار نیز به وقت تهران ساعت 22:15 به طور زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

ادامه بازی های لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه يکم آبان برگزار خواهد شد.

در گروه A‌ تیم های منچستر یونایتد و رئال سوسیداد چهارشنبه اول آبان با یکدیگر بازی خواهند کرد که بینندگان می توانند این بازی را ساعت 22:15 به وقت تهران به طور زنده از شبکه ورزش تماشا کنند.

تیم های رئال مادرید و یوونتوس از گروه B‌ نیز چهارشنبه اول آبان در مقابل یکدیگر بازی خواهند کرد. این بازی حساس به طور زنده ساعت 22:15 از شبکه سه پخش خواهد شد.

علاوه بر این بازی های اروپایی؛ یک بازی داخلی نیز در روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.

تیم های پرسپولیس و پدیده مشهد در پی مسابقات جام حذفی کشور به مصاف یکدیگر خواهند رفت که این دیدار، ساعت 16:45 در تاریخ ا آبان به صورت زنده از شبکه سه پخش خواهد شد.

بازی های حساس و پربیننده لیگ برتر فوتبال نیز در روزهای پنج شنبه و جمعه پخش خواهند شد.

پنج شنبه 2 آبان تیم های سپاهان و ملوان در مقابل یکدیگر بازی خواهند کرد. این دیدار ساعت15:30 به وقت تهران به صورت زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد .

در روز جمعه سوم آبان شاهد چند بازی فوتبال خواهیم بود.

در ادامه برگزاری بازی های هفته 14 لیگ برتر، 2 تیم گسترش فولاد و نفت تهران جمعه سوم آبان ساعت 15:30 در مقابل یکدیگر بازی خواهند کرد که این بازی به طور زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد .

فولاد صدرنشین و تیم محبوب استقلال نیز روز جمعه به مصاف یکدیگر می روند که این دیدار ساعت 17:45 به طور زنده از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

بازی تیم فوتبال زیر 17 سال کشورمان نیز در همین روز یعنی 3 آبان برگزار خواهد شد که تیم ملی فوتبال نوجوانان در مقابل اتریش بازی خواهد کرد.

این دیدار ساعت 19:30 به وقت تهران به صورت زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

بازی های لیگ برتر فوتبال نیز در روز یک شنبه 5 آبان پیگیری خواهد شد که 2 تیم استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز ساعت 15:30 به میدان می روند و این بازی به طور زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

هم چنین 2 تیم راه آهن سورنیت و پرسپولیس نیز یک شنبه 5 آبان بازی خواهند داشت که این دیدار ساعت 15:30 به صورت زنده از شبکه سه پخش خواهد شد.

پايان متن/مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Ireland
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
زمان پخش1392/11/15‎ ‎
Iran (Islamic Republic of)
مبین
۱۸:۲۰ ۰۳ آذر ۱۳۹۲
خیلی خوب
آخرین اخبار