برگزاری بیستمین نشست "صحنه کاغذی" در خانه تئاتر فردوس

بیستمین نشست "صحنه کاغذی"، با حضور بهزاد صدیقی، مسعود توکلی، غلام حسین دولت آبادی و آراز بارسقیان در فرهنگسرای فردوس برگزار می شود.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی خانه تئاتر فردوس، در بیستمین نشست "صحنه کاغذی" نمایشنامه   " گام زدن بر یخ های نازک"، نوشته غلام حسین دولت آبادی و آراز بارسقیان، نمایشنامه خوانی و نقد و بررسی می شود.

بیستمین نشست "صحنه کاغذی" با حضور غلام حسین دولت آبادی و آراز بارسقیان (مترجمان و نمایشنامه نویسان)، مسعود توکلی(منتقد و پژوهشگر تئاتر) و بهزاد صدیقی(نمایشنامه نویس، منتقد و پژوهشگر تئاتر)، یکشنبه، 5 آبان ماه، ساعت 17 در فرهنگسرای فردوس برگزار می شود.
در این نشست مزدک رستمی، پویان یحیی پور، شیوا اردویی، ندا شامی نوری، اشکان مهری، وحید جباری، امیرعدل پرور، میثم عباسی، آذین رئوف، معصومه جوانمرد و نسیم بهادری نقش خوانی می کنند.

نمایشنامه   " گام زدن بر یخ های نازک" نوشته غلام حسین دولت آبادی و آراز بارسقیان سال 391 از سوی نشر افراز در 276 صفحه و قیمت 11300 تومان با شمارگان 1100 نسخه در قطع رقعی منتشر شده است. این نمایشنامه همچنین در بخش تولید متون و نمایشنامه خوانی سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر  به عنوان اثر برگزیده این بخش معرفی شده بود.

پیش از این نمایشنامه های "درست کارترین قاتل دنیا" نوشته افشین هاشمی، "اتاق شماره 6" و سه نمایشنامه  نوشته خسرو حکیم رابط، "پیتوک و پسر انسان" نوشته حسن باستانی، "محال هم ممکن است" نوشته سیروس همتی، "افسانه پادشاه و ریاضیدان" نوشته نغمه ثمینی و مهدی بهزاد، "زندگی یک رویاست" نوشته مهدی میرباقری، "روزهایی که به یادت گذشت" نوشته سعید شاپوری، "با صحرا بخوان، بی صدا" نوشته چیستا یثربی، "اندر هدایت نسل جوان" نوشته جلال تهرانی، "دوران خوش بازنشستگی" نوشته کامران شهلایی، "تراژدی جنگ" نوشته اصغر خلیلی، "خشت خام خانه" نوشته علی اصغری، "عاشقی با طعم سیب" نوشته بهاره مهرنژاد و "قضاوت" نوشته   بری کالینز،  "اتاق رویا" نوشته افروز فروزند و "ما همه اهل یک محله ایم" نوشته رضا صابری نمایشنامه خوانی، معرفی و نقد و بررسی شده اند.

سلسله نشست های "صحنه کاغذی" از سوی خانه تئاتر فردوس با هدف معرفی و نقد و بررسی نمایشنامه های منتشر شده یک سال گذشته در فرهنگسرای فردوس برگزار می شود.

علاقه مندان برای شرکت در این نشست می توانند در تاریخ یاد شده به نشانی فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس ، بعد از چهارراه مخابرات، فرهنگسرای فردوس مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44002272 تماس بگیرند.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.