بجنورد/

هرگونه سازش با امریکا در گرو سر سپردگی و بردگی با این کشور است

امام جمعه ی موقت شهرستان بجنورد گفت: ملت ایران هوشیار باشد که هرگونه سازش با امریکا در گرو سر سپردگی و بردگی با این کشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، حجت الاسلام احمدی خرم در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه گفت : حوادثی که در گذشته چراغ راه این ملت بوده باید درس عبرتی برای رویارویی با حوادث آینده باشد .

خطیب جمعه ی بجنورد افزود: مشکل اقتصادی ایران باید با نگاه به سرمایه های داخلی و مدیریت صحیح حل شود .

وی گفت: ملت ایران باید با اتکاء به سرمایه های داخلی مشکلات اقتصادی را پشت سر گذاشت و اقتصاد با تکیه بر استعداد درونی در ایران پایدار است .

حجت الاسلام احمدی خرم با اشاره به چهارم آبان ماه و هشتم ذی حجه سالروز اعتراض و افشاگری امام خمینی (ره) علیه پذیر کاپیتولاسیون در سال 43 پذیرش این قانون را بردگی در برابر امریکا دانست و گفت : آمریکا با وضع این قانون در ایران قصد داشت تسلط بر ایران اسلامی داشته باشد وهدف امام خمینی (ره) از مخالفت با این قانون بدست آوردن استقلال ایران اسلامی و زیر بار زور بیگانگان نرفتن بود .

خطیب این هفته نماز جمعه با اشاره به روز هشتم آبان سال روز مباهله پیامبر اکرم (ص) با نصارای نجران و سالروز شهادت نوجوان سیزده ساله شهید حسین فهمیده گفت : ملت ایران در همه شرایط ثابت کردند که همیشه پشتیبان ولایت فقیه و رهبری هستند و جوانان و نوجوانان ما در دوران دفاع مقدس با این شیوه به میدان نبرد رفتند و به شهادت نائل شدند که در صدر آنها شهید حسین فهمیده است .

وی با بیان اینکه نهم آبان ماه روزخانواده و تکریم بازنشستگان است گفت : با توجه به اشاره رهبر معظم انقلاب به سبک زندگی این مهم باید با اهمیت بیشتری در برنامه خانواده ها قرار گیرد و جوانان بنیان خانواده را با استحکام بیشتری بنا کنند ./ز

برچسب ها: سازش ، بردگی ، سرسپردگی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.