کرمان/

ما ذره ای از حقوق حقه خود کوتاه نمی آییم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: مسئولان جمهوری اسلامی ایران گفته اند ما ذره ای از حقوق حقه هسته ای خود کوتاه نمی آییم و تا زمانیکه حق ما تضمین نشود ما هیچ چیز را امضا نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، آیت الله سید یحیی جعفری در خطبه های نماز جمعه کرمان، منشاء همه ی گرفتاری های مسلمانان را آمریکا و کشورهای غربی با پشتوانه ی رژیم غاصب صهیونیستی دانست.

وی با اشاره به اینکه در آمریکا هیچگونه آزادی در انتخابات وجود ندارد و با سرو صدا و تبلیغات کاذب مسئله ی حقوق بشر را مطرح می کنند، تصریح کرد : آمریکا بزرگترین نقض کننده حقوق بشر است.

آیت الله جعفری در ادامه خطبه ها با اشاره به سالروزاعتراض و افشاگری امام راحل (ره) نسبت به پذیرش قانون کاپیتولاسیون درسال 1343 خاطرنشان کرد:شاه خائن به دستور آمریکا به مجلس گفت تا قانونی را تصویب کند تا همه آمریکایی ها مصونیت قضایی داشته باشند یعنی اگر یک آمریکایی آدم کشت، قانون ایران حق ندارد آن را دستگیر کند، اما حضرت امام خمینی(ره) خروشیدند و اساس و پایه ی انقلاب اسلامی از همین جا آغاز شد.

خطیب جمعه کرمان در خطبه های نماز با تاکید بر اینکه امامت از مهمترین اصول دین مبین اسلام است، ضرورت شناخت بیش از پیش امامت را خاطرنشان کرد./س


برچسب ها: حقوق ، هسته ای ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.