ارومیه/

تامین سلامت جامعه با وارد کردن داروهای مورد نیاز

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: سلامت جامعه را با وارد کردن داروهای مورد نیاز بیماران تامین کنیم.

عابد فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: سلامت افراد یک جامعه همیشه مهم‌ترین مسئله بوده و مسئولان باید توجه خاصی به این موضوع داشته باشند.

وی افزود: حذف ارز دارو مورد تایید نیست چرا که این امر باعث گرانی، کمبود دارو و در نتیجه به خطر افتادن جان بیماران می‌شود؛ خصوصا اگر این بیماران از بیماران صعب‌العلاج باشند.

فتاحی تصریح کرد: اگر قرار باشد در کشوری سلامت نباشد دیگر امنیت برای افراد جامعه معنی ندارد، چه بهتر که سلامت جامعه را با وارد کردن داروهای مورد نیاز افراد تامین کنیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: وزارت بهداشت دولت جدید در راستای وارد کردن دارو تلاش شایانی کرده است که امیدواریم با همکاری سازمان‌های مرتبط به نتیجه مطلوب برسد.

فتاحی یادآور شد: مردم ایران از گذشته تاکنون به دفعات مکرر وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری ثابت کرده‌اند، چه بسا دولت موظف است در برابر صداقت این مردم تمام تلاش خود را به کار بندد.

وی گفت: دارو برای بیماران در اولویت است چه بسا بیمارانی که دارو برای آنها حکم غذا را دارد و اگر این دارو به دست آنها نرسد اتفاقات ناگواری را شاهد خواهیم بود./س

برچسب ها: دارو ، ارومیه ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.