در کنگره سالیانه چشم پزشکی؛

دستاوردهای تازه "چشم پزشکی "بررسی میشود

در کنگره سالیانه چشم پزشکی ایران دستاوردهای تازه چشم پزشکی با حضور متخصصین چشم پزشکی داخل و خارج کشور بررسی میشود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛  كنگره ساليانه انجمن چشم پزشكي ایران
 با هدف معرفي دستاوردهاي تازه چشم پزشكي ، به روزرساني دانش چشم پزشكان كشور و اجراي آموزش هاي مداوم كه گذراندن آنها را وزارت بهداشت بر پزشكان تكليف كرده، ۶ تا ۹ ابان در سالن همایشهای رازی برگزار میشود..

بر اساس این گزارش به منظور تبادل اطلاعات ، از چشم پزشكان برجسته ايران و جهان براي حضور در اين كنگره دعوت به عمل آمده است. بررسي موضوعات شايع و مبتلابه جامعه چشم پزشكي، معرفي دستاوردهاي تازه چشم پزشكي و ارايه برنامه هاي علمي تخصصي پنج گروه فوق تخصصي شبكيه، قرنيه، استرابيسم، آكولوپلاستيك و گلوكوم ازبرنامه هاي اين كنگره سه روزه است .

همزمان با برگزاری این کنگره ۲۹ كارگاه، ۱۱ سمپوزيوم، ۱۲ سخنراني، فوتو فستيوال و فيلم فستيوال چشم پزشكي از ديگر برنامه هاي است که توسط دبیرخانه کنگره برگزار خواهد شد و در روز ششم آبان ماه، پنج گروه فوق تخصصي شبكيه، قرنيه، استرابيسم، آكولوپلاستيك و گلوكوم به ارايه برنامه هاي علمي تخصصي گروه خود خواهند پرداخت.

بنا بر این گزارش همه متخصصان چشم پزشكي مي توانند در اين كنگره شركت و امتياز بازآموزي آن را كسب كنند.شایان ذکر است که  كنگره بيست و سوم انجمن چشم پزشكي ايران، با همكاري گروه و مركز تحقيقات چشم دانشگاه تهران  برگزار مي شود. /ح

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار