از امروز 4 آبان 1392؛

نمايشگاه دکولايت 92 گشايش يافت

دومين نمايشگاه برترين هاي مبلمان، کابينت، نورپردازي، دکوراسيون خانه، آشپزخانه و هتل از روز امروز در محل دائمي نمايشگاه هاي برترين هاي ايران واقع در چهار راه يافت آباد بازار مبل ايران آغاز به کار کرد.

 به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، دومين نمايشگاه دكولايت كه از امروز شنبه 4 آبان ماه با حضور اكبر تركان مشاور ارشد رئيس جمهور به طور رسمي در بازار مبل شماره 3 يافت آباد گشايش يافت ،از ان به عنوان نمايشگاهي در مسير حماسه اقتصادي ياد مي شود ، در اين راستا رامين سميع زاده عضو هيئت مديره و دبير انجمن صنفي مبلمان و دکوراسيون با بيان مطلب بالا در مراسم گشايش دکولايس 92 گفت: اين نمايشگاه از امروز 4 لغايت جمعه دهم آبان ماه از ساعت 10 صبح الي 8 شب پذيراي حضور علاقه مندان خواهد بود. 

وي با اشاره به اهداف برپايي اين نمايشگاه درسال حماسه سياسي و اقتصادي تصريح کرد: اين نمايشگاه با شرايط و امکانات بسيار مناسب با هدف ارتقاي توان توليدکنندگان داخلي و امکان رقابت با محصولات وارداتي با شرکت نام هاي برتر اين حوزه برگزار مي شود. 

سميع زاده افزود: همزمان با برگزاري اين نمايشگاه از روز شنبه تا سه شنبه 7 آبان ماه سمينارهاي آموزشي رايگان در زمينه هاي مرتبط با عنوان نمايشگاه در حوزه هايي چون هم افزايي فرم و عملکرد در طراحي روشنايي ها، طراحي داخلي و دکوراسيون هتل ها، اصول و استانداردها در طراحي آشپزخانه، شيوه هاي افزايش فروش و موارد مشابه برگزار مي شود. 

به گفته وي طي روزهاي پنج شنبه و جمعه نيز مسابقه دو روزه طراحي و ساخت روشنايي با حضور سي تيم 4 نفره از دانشجويان طراحي صنعتي برگزار مي شود که پس از داوري هيئت داوران تيم هاي برگزيده اول تا سوم معرفي شده و جوايزي با آنان تعلق مي گيرد. 

مدير نمايشگاه دکولايت 92 در خصوص ويژگي هاي اين نمايشگاه گفت: از جمله ويژگي هاي اين نمايشگاه مشارکت کنندگان آن هستند که قابليت فروش و تحويل اجناس در زمان مناسب با قيمت مناسب و ميزان بالا را دارا هستند. 

وي ادامه داد: مخاطبين اين نمايشگاه طيف گسترده اي از هتل سازان، هتل داران، انبوه سازان،مهندسين مشاور، معمار، و نيز خانواده ها مي باشند.

گفتني است، علاوه بر شرکت کنندگان در سمينارها کليه علاقه مندان در سراسر دنيا نيز مي توانند سمينارهاي مورد نظر خود را از طريق سايت انجمن صنفي مبلمان و دکوراسيون به صورت زنده و مستقيم مشاهده نمايند.
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار