شیراز/

دانش آموزان ورزشکار فارس دارنده 310 مدال در رقابت های کشوری

پارسال پنج هزار دانش آموز استان در مسابقات کشوری حضور داشتند که در نهایت 310 مدال شامل 130 مدال در رده پسران و 180 در رده دختران کسب شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، رییس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان فارس گفت: تبیین اهمیت و جایگاه تربیت بدنی در گذشته مورد غفلت واقع شده بود و در این زمینه برای اولیا و معلمان تربیت بدنی برنامه هایی در دستور کار قرار گرفت.

عباس حاجی زاده در ادامه به طرح های ملی اجرا شده در آموزش و پرورش فارس اشاره و افزود: با حضور 51 هزار دانش آموز در طرح ژیمناستیک 80 درصد کل دانش آموزان فارس در این طرح ملی حضور پیدا کردند.

حاجی زاده بیان کرد: در سطح استان فارس 67 مدرسه تخصصی ورزش و 500 کانون ورزشی فعال هستند که 250 کانون به طور تخصصی در زمینه ژیمناستیک فعالیت می کنند.

وی گفت:برگزاری کلاس مربیگری زورخانه ای، استفاده از ضرب آهنگ ورزش زورخانه ای در صبحگاه مدارس و راه اندازی نخستین مدرسه ورزش پهلوانی کشور، برگزاری کارگاه حرکات اصلاحی در راستای اصلاح ساختار قامتی دانش آموزان و پیشگیری از ناهنجاری های حرکتی از جمله اقدامات انجام شده در راستای بهبود فعالیت های ورزشی دانش آموزان فارسی است./س

برچسب ها: رقابت ، کشوری ، ورزشکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.