بازخوانی آیه 138سوره بقره در "با من سخن بگو" از شبكه راديويی قرآن

یکی از جلوه های زیباشناسی آیات قرآن کریم توجه به رنگ هاست که دربرنامه "بامن سخن بگو" روز یکشنبه 5 آبان ماه به آن اشاره می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی رادیو قرآن,در برنامه راديويی "با من سخن بگو" یکشنبه5 آبان ماه با اشاره به آیه 138 سوره بقره از زبان قرآن و دربیانی ادبی مطالبی را برای شنوندگان بیان می شود.

در این آیه آمده است: رنگ خدایی ( بپذیرید! رنگ ایمان و توحید و اسلام ) و چه رنگی از رنگ خدایی بهتر است؟! و ما تنها او را عبادت می کنیم.  صِبْغَةَ اللَّهِ وَ مَنْ أَحْسَنُ مِنَ اللَّهِ صِبْغَةً وَ نَحْنُ لَهُ عابِدُونَ. که امام باقر و امام صادق (علیهما السلام) درباره (صِبْغَةَ، اللَّهِ) فرمودند: صبغة همان اسلام است.

برنامه "با من سخن بگو" به سردبيری و تهيه‌كنندگی سميرا قنبری كاری از گروه تفسير شبكه راديويی قرآن است كه روزهای يكشنبه و سه‌شنبه هر هفته با صدای فريال تركاشوند به روی آنتن شبكه راديويی قرآن می‌رود.

بنابر اين گزارش، اين برنامه راديويی كه روزهای يكشنبه و سه‌شنبه هر هفته به قلم آزاده الهويی از ساعت 18:35 به مدت پنج دقيقه در دقايقی كوتاه با نگاهی ويژه به آيات الهی، سخنان قرآن با انسان‌ها را بيان می‌كند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار