علوی: نوشاد را به عمد تنها به جام جهانی فرستادند/اگر مربی همراهش بود نتیجه تغییر می کرد

کارشناس تنیس روی میز کشورمان گفت: اصلی ترین مقصر باخت نوشاد عالمیان در جام جهانی فدراسیون است که وی را تنها اعزام کرد.

منصور علوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب اضافه کرد: نوشاد عالمیان در رقابتهای جام جهانی مردان 2013 در حالی با نتیجه 4 بر 3 باخت که 3 بر یک جلو بود به طور حتم اگر وی همراه مربی وقت تیم  ملی که اتفاقا مربی باشگاهی اش هم بود به این مسابقات می رفت می توانست نتیجه را تغییر دهد.

وی ادامه داد: عالمیان در یک اقدام عمدی به تنهایی و بدون مربی و همراه به بلژیک اعزام شد و در کنار وی کسی را گذاشتند که 30 سال از ایران به دور بود این در حالی است که نوشاد به عنوان اولین ایرانی در مسابقات جام جهانی دعوت شده بود که بسیار اهمیت دارد. از این نمونه ها در فدراسیون تنیس روی میز فعلی به صورت فراوان به چشم می خورد.

علوی خاطرنشان کرد: ابراهیم علیدخت سرمربی سابق تیم ملی به خوبی می دانست که رئیس فدراسیون قصد ندارد وی را به عنوان مربی همراه نوشاد به مسابقات جام جهانی بلژیک اعزام کند اما با این حال تصمیم به برگزاری اردو برای آماده سازی عالمیان گرفت هر چند متأسفانه این اردو به دلایل مخالفت برخی برگزار نگردید.

علوی تأکید کرد: نوشاد عالمیان در آخرین مبارزه ای که قبل از جام جهانی مقابل چن آن داشت در کاپ آسیایی 2013، 4 بر صفر وی را شکست داده بود آن هم در حالی که ابراهیم علیدخت مسئولیت هدایت وی را بر عهده داشت.

وی در خصوص مسابقه نوشاد عالمیان مقابل چن آن در جام جهانی مردان پینگ پیگ  گفت: نوشاد عالمیان از کسب اولین پیروزی مقابل بازیکن کانادایی با روحیه ای مضاعف به مصاف چن آن رفت و طی مسابقه اش علاوه بر این که در گیم  ها 3 بر1 جلو افتاده بود در گیم نهایی هم با نتیجه 9 بر 7 از حریف خود پیش بود اما با ناباوری شکست خورد و نتوانست به حق طبیعی اش که صعود به جمع 12 مرد برتر جهان بود دست یابد ، آن چه واقعیت دارد این است که هم دلارهایی که به منظور جایزه مسابقات جام جهانی در نظر گرفته شده بود از دست رفت وهم این که نوشاد یک فرصت طلایی و تکرار نشدنی را به سادگی ازدست داد.

علوی اضافه کرد: امیدواریم مسئولان وزارت ورزش وجوانان فکری به حال فدراسیون حال حاضر تنیس روی میز و اقدامات آن کنند.

وی در انتها گفت: زارع پور بارها در رسانه ها اعلام کرده بود که همراه نوشاد مربی به جام جهانی دعوت نکرده اند اما در آخر تمیم زاده را کنار وی گذاشتند که 30 سال است در ایران نبود.

پايان متن/آق
برچسب ها: علوی ، عالمیان ، پینگ پنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار