نیازی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

مسئولان پاسخ دندان‌شکني به جنايت سراوان بدهند

دبیر شورای تببین مواضع بسیج خراسان جنوبی ضمن محکومیت حادثه تروریستی سراوان گفت: از مسئولین امنیتی خواستاریم همچون گذشته پاسخ دندان‌شکنی به این جنایت‌ها دهند.

"سامان نیازی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به محکومیت حادثه تروریستی سراوان و به شهادت رسیدن هموطنان و سربازان گرانقدر مرزبانی گفت: استکبار جهانی با این اعمال ناپسند همواره ضعف خود را در برابر جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهند، چراکه این مزدوران در مقابل عظمت ایران اسلامی حرفی برای گفتن ندارند.
 
عضو شورای تبیین مواضع بسیج کشور به مبارزات انقلابی و 8 سال دفاع مقدس ملت ایران اشاره و بیان کرد: ایران در کارنامه خود عقبه‌ امنیتی قدرتمندی را دارا است، همچنین جامعه ایرانی ما یک جامعه عاشورایی است و مزدوران استکبار باید بدانند که ملت ما ترسی از شهادت ندارد و همواره قدرتمند تر از گذشته بر سر مواضع انقلابی خود ایستاده است.

نیازی به خدمات شایان مرزبانی به ویژه نهادهای سپاه و نیروی انتظامی اشاره و مطرح کرد: امروز از مسئولین امنیتی خواستاریم همچون گذشته پاسخ دندان‌شکنی به این جنایت‌ها دهند، همانطور که در همان روز اول دادستان استان حکم اعدام 16 نفر از اشرار را صادر و اجرایی کرد.
 
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج استان خراسان جنوبی به وظایف کشورهای همسایه در تأمین امنیت مرزی اشاره و اظهار داشت: کشورهای همسایه از جمله، در این رویداد پاکستان باید تمام تلاش خود را برای حفظ و ثبات امنیت مرزها انجام دهند.
 
 وی با توجه به اتفاقات اخیر افتاده خاطر نشان کرد: امسال باید در یوم‌الله 13 آبان با شکوه هرچه بیشتر شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار جهانی را طنین انداز کنیم و روحیه استکبار ستیزی خود را با قدرت بیشتری به جهانیان نشان دهیم چراکه حمایت‌های آمریکا و هم‌پیمانانش با خریدن مزدوران در منطقه موجبات اینگونه اقدامات تروریستی را فراهم کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار