هيس . . .

باجگيري از پسر بچه‌ها در لانه کبوتر

مرد شيطان صفتي که با تهديد در لانه کبوتر از پسر بچه‌ها باجگيري مي‌کرد، با تير پليس به پايان کار خود رسيد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ چند شب گذشته بود که 3 پسر بچه 11، 12 و 13 ساله که با يکديگر همکلاسي بودند، گريان در خيابان مي‌دويدند و از درد ناله مي‌کردند.
 
توجه مردم به اشک‌هاي اين کودکان که از روي اندوه همچون باران در حال باريدن بود، جذب شد، اين کودکان که هر دو قدم را يک قدم کردند، خودشان را به کلانتري 152 خاني آباد نو رسانده و  در حالي که از گريه به هق هق افتاده بودند، از سرباز نگهباني در خواستند کردند که رئيس کلانتري ببينند.
 
سرباز وظيفه، مافوقش را در جريان درخواست کودکان گذاشت و مردم منتظر بودند تا راز سربسته گريه‌هاي کودکان را بفهمند.
 
کلانتر خاني آباد وقتي از آمدن سراسيمه کودکان به کلانتري مطلع شد کودکان را به داخل کلانتري برد و در اتاق خودش پس از آرام کردن کودکان و صرف يک ليوان چاي و در يک گفتگوي صميمانه با پسر بچه‌ها، خشمگين و برافروخته از داخل اتاقش بيرون آمد و با صدايي رسا فرياد زد: تمامي پرسنل به صورت آماده قرار بگيرند.
 
سرهنگ اميد بهمنياري پشت سيستم رايانه نشست و عکس متهمي سابقه دار را که اصغر نام داشت از بانک اطلاعات مجرمين استخراج کرد و به مامور ارشد خود داد و گفت: سريعا اين متهم را کت بسته به کلانتري بياوريد.
 
ماموران اطلاعات که از مخفيگاه متهم آگاه بودند، سريعا جهت دستگيري وي وارد عمل شده و با محاصره کامل منزلش با مجوز قضايي وارد خانه شدند.
 
متهم که در حال دادن آب و دانه به کبوترهايش در بالاي پشت بام بود با ديدن ماموران با يک قمه به سمت ماموران حمله ور شد و شروع به عربده کشي کرد تا شايد بتواند خودش را از معرکه نجات دهد ولي ماموران با شليک تير هوايي وي را به عقب راندند ولي متهم بازهم دست بردار نبود و قصد داشت تا با آسيب رساندن به ماموران فرار کند. در نهايت ماموران زماني که ديدند راهي ندارند 3 تير جنگي به سمت متهم شليک کرده و آن را در حالي که غرق درخون بر روي زمين افتاده بود جهت مداوا به بيمارستان انتقال دادند.
 
گفتني است که کودکان با دستگيري متهمان به باشگاه خبرنگاران؛ گفتند: اين مرد شيطان صفت ما را بعد از تعطيلي مدرسه به زور و تهديد چاقو به خانه‌اش برد و در حالي که التماس مي‌کرديم ما را داخل لانه کبوتر انداخت و بعد از چند دقيقه نيز با گرفتن اموالمان و تهديد اينکه اگر از ماجراي امروز به کسي حرفي بزنيم مارا خواهد کشت، رهايمان کرد.
 
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۰۶ ۰۷ آبان ۱۳۹۲
عجب آدمای شیطان صفتی پیدا میشن
Iran (Islamic Republic of)
محسن ملکی
۱۵:۲۲ ۰۶ آبان ۱۳۹۲
من که به انسان بودن این شخص شک دارم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
حسین
۱۳:۳۵ ۰۶ آبان ۱۳۹۲
انسان تا این حد پست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۰۶ آبان ۱۳۹۲
اين مرد بايد اعدام شود
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۱۳:۰۱ ۰۶ آبان ۱۳۹۲
با سلام
این بی شرف و شیطان صفت را در اسرع وقت و در ملا عام اعدام و زمین را از وجود این ناپاکان پاک نمائید.
آخرین اخبار