عزیزی: خداحافظی فوتبالی ها و بازگشت دوباره آن ها صورت خوشی ندارد

خداداد عزیزی پیشکسوت فوتبال گفت: فرهاد مجیدی زمان خوبی خداحافظی کرده است زیرا هم سن فوتبالیش بالا رفته و هم در اوج خداحافظی کرده است و بازگشت وی صورت خوشی ندارد.

خداداد عزیزی پیشکسوت فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در مورد خداحافظی فرهاد مجیدی گفت: بهترین تصمیم و درستی تشخیص این تصمیم با خود فرهاد مجیدی است مجیدی برنامه ای داشته است وتمامی اهالی فوتبال و طرفداران باید به این تصمیم احترام بگذارند.

عزیزی در ادامه درمورد این که مجیدی آیا موقع مناسبی استقلال را ترک کرده یا نه گفت: درستی این مورد را امیرقلعه نویی باید نظر بدهد ولی به نظر بنده زمان مناسبی را برای خداحافظی انتخاب کرده است زیرا هم سن فوتبالی وی بالا رفته و هم در اوج خداحافظی کرده است.

خداداد عزیزی در ادامه درمورد صحبت فتح اله زاده که مجیدی را باز خواهم گرداند افزود: زمانی که یک بازیکن خداحافظی می کند و بعد از گذشت زمان هایی مجدد برمی گردد شکل زیبایی ندارد وباید زمانی که بازیکن خداحافظی می کند به این خدا حافظی پایبند باشد زیرا از این خداحافظی ها بسیار اتفاق می افتد اولیش نبوده و آخری آن هم نخواهد بود بعد از این بازیکنان هم بازیکن جدید می توانند جایگزین شوند.

پايان متن/آق
برچسب ها: خداداد ، مجیدی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار