اندر حواشی مراسم ادبی این روزهای کشور،

مجری که سارق از آب درآمد/ شربت شهادتی که هرگز نوشیده نشد

مراسم ادبی این روزهای کشورمان همچون تجلیل از "علی موسوی گرمارودی" و افتتاحیه چهارمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس خالی از حاشیه هم نبود.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران، این روزها مراسم های ادبی چون تجلیل از "علی موسوی گرما رودی"، شاعر و افتتاحیه چهارمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس درسطح کشور برگزار شدند که به رغم تلاش دست اندر کاران برگزاری این مراسم ها در امر نبود هر گونه حاشیه و حاشیه سازی خالی از حاشیه هم نبودند.

بنابراین گزارش از جمله حواشی پیش آمده در مراسم های ادبی چند روز اخیر می توان به اعتراف سرقت یکی از آثار نادر و کمیاب "علی موسوی گرمارودی" با عنوان (دگر خند) از سوی مجری برنامه تجلیل از این شاعر به بهانه علاقه وافر به داشتن این اثر اشاره کرد.

گفتنی است که در این میان آنچه بحث برانگیز بوده آن است که "علی موسوی گرمارودی" پیش از آغاز مراسم با گفتن این جمله که برخی از آثار وی در دوران پیش از شکوفایی انقلاب شکوهمند اسلامی بلافاصله پس از انتشار توسط ساواک جمع آوری و معدوم شده و تنها یک نسخه از آنها باقی مانده، افزود: لطفا از آثاری که امروز همراه خود به این مراسم آورده ام مراقبت کامل کنید تا به بهانه علاقه حضار به داشتن این آثار، به سرقت نروند.

لازم به ذکر است که از حواشی دیگر مراسم های ادبی در این روزها می توان به شربت شهادتی اشاره کرد که هرگز در جریان افتتاحیه چهارمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس بر خلاف آرزویی که یکی از حضار در قالب بیان جمله ای با مضمون اینکه "برای آنکه همه به شهادت برسیم، صلوات" داشت، نوشیده نشد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار