ثبت‌نام اينترنتي عمره دانشگاهيان علوم پزشکی سال 93-92 آغاز شد

ثبت‌نام عمره دانشگاهيان سال93-92 تا 15 آبان ماه در سايت لبيك به نشاني www.labbayk.ir در سه گروه اساتيد، دانشجويان پسر مجرد و متاهلين صورت می گیرد.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا؛ به گفته رييس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان فقط دانشجویان و اساتیدی مجاز به ثبت نام هستند که تاکنون توسط ستاد به سفر عمره مفرده اعزام نشده باشند.                                 

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا فقیهی گفت: ثبت‌نام دانشجویان در سه مرحله انجام می شود که مرحله اول ثبت نام در سامانه، مرحله دوم تکمیل مشخصات فردی و مرحله سوم اعلام درخواست شرکت در قرعه کشی عمره سال جاریست.

وی افزود: دانشجویان حتما بعد از ثبت‌نام و ورود به سامانه برای شرکت در قرعه کشی باید درخواست خود را در محل مشخص شده ثبت کنند.

رييس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت: سهميه دانشگاه‌ها براساس سقف سهميه هر وزارتخانه و تعداد ثبت‌نامي دانشگاه خواهد بود، بنابراين دانشگاه‌هايي كه ثبت‌نام بيشتري داشته باشند سهميه آنها افزايش خواهد يافت و با توجه به تعداد اساتيد به دانشجويان در وزارت بهداشت، سهميه اساتيد نيز در سال جاري افزايش يافت.

به گفته وی، قرعه‌كشي از بين متقاضيان در تاريخ‌هاي 19و20 آبان ماه به صورت اينترنتي صورت خواهد گرفت و زمان اعزام دانشگاهيان نيز احتمالا از اوايل اسفندماه 92 تا ارديبهشت ماه 93 خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین فقیهی با بیان این که ضروري است دانشگاهيان پس از اعلام نتايج قرعه‌كشي نسبت به افتتاح حساب عمره به مبلغ 7صد و 50 هزار ريال در بانك ملت اقدام نمايند، گفت: در سال گذشته به دليل مشكلات اقتصادي بانك‌ها، تنها به 15درصد از زائرين وام 10 میلیون ريالي اختصاص يافت. ضروري است  به دانشجويان از سوي دانشگاه‌ها در خصوص محدوديت تسهيلات تذكر داده شود، البته پيگيري‌هايي از سوي ستاد عمره جهت افزايش تعداد وام انجام خواهد گرفت.

گفتنی است: ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان به منظور ارتباط و تبادل‌نظر دانشجويان عمره‌گزار اقدام به راه‌اندازي " شبكه اجتماعي زمزم" در سايت لبيك کرده است.

دانشجویان می توانند براي كسب اطلاعات بيشتر به سايت  www.labbayk.ir مراجعه کنند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.