در بيانيه اصناف و بازار به مناسبت بزرگداشت يوم الله 13 آبان؛

"مرگ بر آمريكا" و مذاكرات را همراه هم پيش خواهيم برد

جامعه انجمنهاي اسلامي اصناف و بازار به مناسبت بزرگداشت يوم الله 13 آبان بيانيه‌ای را منتشر کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، جامعه انجمنهاي اسلامي اصناف و بازار به مناسبت بزرگداشت يوم الله 13 آبان بيانيه‌ای را منتشر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است: 
 
مردم آگاه ايران

يوم الله 13 آبان دربردارنده سه حادثه بزرگ در تاريخ ايران است.

اول- سالروز تبعيد امام خميني(ره) به تركيه به جرم حمايت از استقلال و عزت ايران رد جريان معاهده ننگين كاپيتولاسيون در سال 1342 .

دوم- كشتار بي رحمانه دانش آموزان به دست رژيم آمريكايي پهلوي در سال 1357
سوم- تسخير لانه جاسوسي آمريكا توسط دانشجويان پيرو خط امام و رهبري در سال 1358
در هر سه  تاريخ، آمريكاي به عنوان دشمن اصلي ملت ايران مورد بغض و كينه ملت ايران است.خوي استكباري و خصومت ورزي آمريكا با ملت ايران طي نيم قرن اخيردر صورتهاي گوناگون رخ نموده است و ملت ايران در اين روز بزرگ كه به نام "روز مبارزه با استكبار جهاني" نامگذاري شده است مراتب خشم و نفرت خود را نسبت به سياستهاي تجاوزكارانه آمريكا اعلام مي دارد.

جامعه انجمنهاي اسلامي اصناف و بازار به مناسبت يوم الله 13 آبان مطالبي را يادآور مي شود:
1-امروز جهان ماهيت آمريكا پي برده است.جاسوسي رژيم تجاوز كار آمريكا امروز براي همه دولتها و ملت ها روشن شده است.آمريكا حتي به همپيمانان خود رحم نمي كندو سفارتخانه آمريكا محل جاسوسي عليه دولتها و ملت هاست.رهبران اروپا امروز به آمريكا معترض هستند چرا جاسوسي را حتي در شنود روساي جمهور كشورهاي اروپايي آمريكا گسترش داده است.

ملت ايران پيشتاز ملت هاي جهان است. از همان ابتداي پيروزي انقلاب جاسوسخانه آمريكا را تسخير كرد و به سلطه آمريكا در ايران خاتمه داد.

2-ملت ايران هيچگاه با استكبار جهاني سرسازش نخواهد داشت و حقوق خود را از حلقوم آنها بيرون خواهد كشيد.

تحريمهاي ظالمانه و فشارهاي غير قانوني آمريكا و غرب را به هيچ خواهد انگاشت و با مقاومت در برابر زورگوئيهاي آمريكا مبارزات ضد استكباري خود را ادامه خواهد داد.

آنچه امروز به عنوان مذاكرات 1+5 با ايران مطرح است نمادي از نبرد ديپلماتيك مي دانيم. ما ضمن اعتماد به مسئولين ديپلماسي كشور اعلام مي كنيم به آمريكا اعتماد نداريم.مگر اينكه از ملت ايران عذرخواهي كنند و به تحريمهاي ظالمانه پايان دهند و حقوق ملت ايران را بر اساس مقررات جهاني به رسميت بشناسند.

3-ملت ايران تا پاي جان بر روي حقوق هسته اي خود مي ايستد و اجازه نمي دهد آمريكا فرآيند پيشرفت كشور را در فناوريهاي نوين متوقف كند.

دنيا بايد بداند اگر فشارهاي آمريكا ادامه پيدا كند ،ملت و دولت ايران تصميم ديگري خواهد گرفت كه آنها را شگفت زده خواهد كرد.

4-متاسفانه برخي دولتهاي اروپايي گفته اند ما فشارها را با مذاكرات با هم پيش ببريم. ما هم اعلام مي كنيم "مرگ بر آمريكا" و مذاكرات را همراه هم پيش خواهيم برد.

لذا يوم الله 13 آبان روزي است كه فريادهاي مرگ بر آمريكا،مرگ بر اسرائيل و مرگ بر استكبار جهاني در سراسر كشور به گوش جهانيان خواهد رسيد.

ملت ما امسال به مناسبت همزماني 13 آبان با محرم و همزمان با اعتراضات جهاني عليه جاسوسي دولت آمريكا، قويتر و محكم تر از هرسال ظاهر خواهند شد.

جامعه انجمنهاي اسلامي اصناف و بازار همپاي اقشار گوناگون ملت روز 13 آبان به خيابانها خواهد آمد و فرياد مرگ بر آمريكا سر خواهد داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار