نیکوخصلت: عزم خود را برای تکرار قهرمانی در آسیا جزم کرده ایم

مربی تیم ملی کاتا گفت: تمرینات مناسبی را پشت سر گذاشته ایم و تمام هدفمان تکرار عنوان قهرمانی کاتا در آسیا است.

سعید نیکوخصلت مربی تیم ملی کاتا در خصوص وضعیت این تیم به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات انتخابی امروز تدارکاتی خوبی برایمان بود، در آمادگی 80 درصدی بودیم و توانستیم با کسب بالاترین امتیاز بعنوان نماینده ایران در مسابقات آسیایی امارات انتخاب شویم، طی 20 روز باقیمانده خود را به مرز آمادگی صد در صد می رسانیم و با آمادگی کامل در مسابقات آسیایی شرکت می کنیم.

مربی تیم کاتای تبریز ادامه داد: در مسابقات مختلف از سد تیم های قدرتمندی همچون آلمان، اندونزی، ترکیه و مالزی گذشته ایم و با تجربیات کافی عازم امارات می شویم.

نیکوخصلت در خصوص مسابقات جهانی فرانسه گفت: در این مسابقات با ناداوری 3 بر 2 به مصر باختیم، در آنجا آماده بودیم به سکوی جهانی برسیم.

وی ادامه داد: در مسابقات آسیایی چین نیز مقابل تیم ژاپن که قهرمان جهان شد نتیجه 3 بر 2 بدست آوردیم و از این رو این تیم از ما هراس دارد. از آنجایی که هر دو تیم از سبک شوتوکان هستند برای مسابقات فینال و ما قبل فینال نیز برنامه ریزی مناسبی کرده ایم.

نیکوخصلت گفت: ما قهرمانی آسیا را در اختیار داریم و بطور قطع در امارات مسابقه جذابی را بین ایران و ژاپن مشاهده خواهید کرد.

وی تصریح کرد: در 20 روز باقیمانده بیشتر روی داچی ها و استقرارها تمرکز می کنیم و تیم را در شرایط مسابقه ای قرار می دهیم و مسابقه به یاد ماندنی را در امارات به نمایش میگذاریم که کاراته آسیا همچون سال گذشته به کاراته ایران احترام بگذارد.

وی خاطر نشان کرد: از فدراسیون به خاطر برگزاری به موقع مسابقات انتخابی و همچنین از رقبای خود تشکر می کنیم.

انتهای پیام/



برچسب ها: نیکوخصلت ، کاتا ، امارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار