سردار جلالی به مناسبت 13 آبان تاکید کرد

ضرورت پایداری هوشمندانه در قبال زیاده‌خواهی‌های مستکبران جهانی

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: آنچه طی 35 سال گذشته به اثبات رسیده این است که تنها راه استمرار انقلاب و توسعه پیشرفت در عرصه مختلف علمی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی پایداری هوشمندانه در قبال زیاده‌خواهی‌های مستکبران جهانی است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، "سردار جلالی" در پیامی به مناسبت 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار، افزود: سیزدهم آبان‌ماه، یادآور روزهای شگفت و تحسین‌برانگیز ملت شریف ایران اسلامی در آفرینش رویدادهای بزرگ و سرنوشت‌ساز برای "نفی سلطه" است و همچنان که رهبر معظم فرمودند "اساس سعادت در یک جامعه عبارت است از این که آن جامعه بتواند مستقل زندگی کند، بیندیشد، سازندگی کند، در کمال استقلال راه خود را برود و هدف خود را انتخاب کند. پس استقلال، اساس این حرکت مهمّ اسلامی است".
 
سردار جلالی تصریح کرد: سیزده آبان که به حق نام «روز ملی مبارزه با استکبار» را بر پیشانی خود دارد، تداعی‌کننده سه رخداد سرنوشت‌ساز تاریخی، تبعید حضرت امام (ره)، روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی، که نقطه عطف همه آنها، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام است که حضرت امام (قدس سره‌الشریف) در تعبیری باشکوه از آن به عنوان «انقلاب دوم» یاد کردند.
 
وی ادامه داد: نجا که در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در دیدار جوانان برومند دانش‌آموز و دانشجو، خاطر نشان کردند "یک ملت اگر به قدرت خود، به توانایی‌های خود متّکی بود، دیگر از اخم یک کشور، از تحریم یک کشور متلاطم نمیشود؛ این را باید ما حل کنیم".
 
سردار جلالی افزود: آنچه طی 35 سال گذشته به اثبات رسیده این است که تنها راه استمرار انقلاب و توسعه پیشرفت در عرصه مختلف علمی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی پایداری هوشمندانه در قبال زیاده‌خواهی‌های مستکبران جهانی است، چنانکه مقاومت در هشت سال دفاع مقدس، تثبیت کننده ارزش‌های انقلاب اسلامی بود.
 
رئیس سازمان پدافند غیرعامل در پایان گفت: امروز در آستانه ماه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر یک بار دیگر با روح بلند و ملکوتی امام راحل، شهدای گرانقدر در تداوم راه آنان بیعتی مجدد بسته و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله) ضمن تاکید بر حقوق ملت ایران در استفاده از انرژی هسته‌ای و حمایت از تیم مذاکره‌کننده و عدم خوشبینی به سران استکبار و مذاکره با آنان، با حضوری چشمگیر در مراسم یوم‌الله 13 آبان جنایت‌های شیطان بزرگ در قبال ملت‌های مظلوم و ستمدیده در سطح جهان را محکوم و این فتنه‌ها و جنایت‌ها را بحول قوه الهی علائم آشکار افول استکبار و اضمحلال صهیونیسم جهانی می‌دانیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار