عليپور: سالن اختصاصي براي تمرين نداريم/ با هزينه شخصي به مسابقات چين رفتيم

سنگنورد کشورمان گفت: سنگ نوردان سالني براي تمرين خود ندارند و ما در فضاي باز در سرما و گرما و بارون و برف تمرين مي کنيم.

رضا عليپور در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: 9سال است که سنگ نوردي مي کنم و 7 سال به طور حرفه اي کار مي کنم.

سنگنورد کشورمان افزود: در بخش جوانان يک مدال نقره برون مرزي آسيا دارم و در رده ي بزرگسالان يک نقره در بخش آسيا دارم و طلا و نقره جهاني را هم به تازگي در مسابقات جهاني چين بدست آوردم.

وي ادامه داد: ما براي رفتن به مسابقات چين تمامي هزينه ها را خودمان متقبل شده ايم و فدراسيون هيچ حمايت مالي از ما نکرد.

علیپور تاکيد کرد: فدراسيون کوه نوردي به من وعده هايي بابت دادن هزينه هاي اين سفر به عنوان پاداش داده اند اما هنوز هيچ مبلغي از فدراسيون دريافت نکرده ام.

وي اظهار داشت: ما در فضاي باز تمرين مي کنيم و ديواره اي که براي تمرين ما درنظر گرفته اند استاندارد جهاني نيست و ما به سختي در سرما و گرما و برف و بارون و مشکلات ديگر تمرين مي کنيم.

سنگنورد کشورمان بيان داشت: ما براي شرکت در مسابقات اسپانسر نداريم و تمام هزينه ها را خودمان پرداخت مي کنيم و در کل براي تمرينات هم 80 درصد از هزينه ها را خودمان مي دهيم و 20 درصد هم فدراسيون کمک مي کند.

علیپور خاطرنشان کرد: از مسئولين مي خواهم بيشتر به اين رشته توجه داشته باشد زيرا هر چقدر که ما حمايت شويم مدالهاي بيشتري هم خواهيم گرفت و اما باز هم به خاطر همين امکانات محدودي که در اختيار ما مي گذارند از تمامي مسئولان تشکر مي کنم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار