اردبیل /

دنیا اعتماد خود را به آمریکا از دست داده است

آیت‌الله نوری همدانی گفت: جاسوسی و مقاصد شیطانی آمریکا سبب از دست رفتن اعتماد دنیا به این کشور شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / آیت‌الله نوری همدانی در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه در اردبیل اظهار کرد: آمریکا در همه کشورهای دنیا که سفارتخانه‌ای دارد دست به اقدامات جاسوسی و براندازی در آن کشورها می‌زند و به همین خاطر منفورترین نظام دنیا است که سعی کرده با اهداف و مقاصد شیطانی خود اعتماد جهانی را سلب کند.

وی به راهپیمایی گسترده ملت ایران در 13 آبان به عنوان روز انزجار از آمریکا اشاره کرد و گفت: رویداد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 رویدادی عبرت آمیز در تاریخ جهان و نظام اسلامی ما است که در حرکتی هوشیارانه ایرانیان 33 سال قبل از کشورهای دیگر پی به ماهیت پلید آمریکا برده و لانه جاسوسی این کشور را تسخیر کردند.

مرجع عالقیدر تشیع عنوان کرد: امروز همه دنیا به خیز ملت ایران در سال 58 و تسخیر لانه جاسوسی این کشور به همت دانشجویان پیرو خط امام پی بردند و فهمیده‌اند که ابلیس روزگار از چه ابزارهایی در به اثبات رساندن روحیه مکاری استفاده کرده است.

وی به ابهت و عظمت نیروهای مسلح و صلابت حقیقی آنها اشاره کرد و گفت: نیروهای مسلح ایران در هشت سال جنگ ابهت شکست ناپذیری خود را به دنیا نشان دادند و امروز نیز در همین مسیر ثابت قدم هستند/س.

برچسب ها: اردبیل ، مقاصد ، شیطانی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.