همدانی: از شنیدن خبر درگذشت هوادار استقلال شوکه شدم

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: من زمانی که خبر درگذشت هوادار استقلال را شنیدم خیلی متأثر شدم.

ستار همدانی در خصوص مرگ هوادار نوجوان معلول به خاطر خداحافظی فرهاد مجیدی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از شنیدن خبر درگذشت هوادار تیم استقلال بسیار متاثر و ناراحت شدم واقعیتش این است که من تازه خبر را شنیدم به همین دلیل شوکه شدم.  
وی افزود: هواداران سرمایه های عظیم فوتبال ما هستند که با حضور خود چه در تمرینات و چه مسابقات انگیزه‌های بازیکنان را افزایش می‌دهند.  
همدانی اظهار داشت: به بازماندگان این مرحوم از صمیم قلب تسلیت و بقای عمرشان را از خداوند مسالت دارم قطعا خبر غم‌انگیزی بود امیدوارم هیچ‌وقت شاهد چنین رویداد تلخی نباشیم.  
وی در توصیه به هواداران تیم‌های پرطرفدار یادآوری کرد: هواداران این را بدانند هر بازیکنی می آید و روزی نیز باید چهار گوشه زمین بازی را ببوسد و خداحافظی کند پس بپذیرند که دنیا همین است و نباید نگران شوند ولی باید یادآور شوم عشق این قبیل هوادار ستودنی و قابل تقدیر است.  
مربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم‌های پرطرفدار بدانند قلب میلیون‌ها هوادار به عشق شما خواهد تپید و شما در زمین باید هم از لحاظ اخلاقی و فنی نمونه و الگو باشید.
وی در ادامه به ارزش‌های فرهاد مجیدی اشاره و تصریح کرد: "فرهاد" بازیکن محبوب و زحمت کش است که سالیان زیادی برای استقلال و تیم ملی زحمت کشید و باید به او احترام گذاشت ولی باید عشق چنین هواداری را الگو قرار داد.

انتهای پیام/ مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار