عطایی:

با کمک تماشاچیان کار را برای تبریزی‌ها سخت می‌کنیم/جدول رده بندی ما واقعی نیست

تیم والیبال کاله آمل در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در آمل به مصاف تیم شهرداری تبریز می‌رود.

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما مقابل تبریزیها بازی سنتی و حساسی را در پیش داریم هر تیمی که در این دیدار اشتباهات کمتری داشته باشند پیروز بازی خواهد بود.

سرمربی تیم والیبال کاله آمل تصریح کرد: شاگردانم هنوز با شکل واقعی خود فاصله دارند تیم ما برای رسیدن به وضعیت ایده آل خود نیاز به زمان دارد. در حال حاضر در اثر بازیها و تیمها توانمندی افراد است که نتایج را رقم می‌زند.
مطمئن هستم که در دور برگشت مسابقات لیگ برتر کار گروهی در نتایج به دست آمده حرف اول را می‌زند چون تا نیم فصل دوم تیمها تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند.

سر مربی تیم والیبال کاله آمل افزود: در حال حاضر اکثر تیمها چون کار گروهی خوبی نداشته‌اند مربیان نگران عدم انجام کار گروهی و تاکتیک خوب از سوی شاگردان خود هستند. معتقدم کیفیت لیگ از نظر کار گروهی بسیار پائین است اما در ادامه به مراتب بهتر خواهد شد.

عطایی گفت: فشردگی بازیها در لیگ امسال هم مشکل ساز است ولی این برنامه برای تمامی تیمها یکسان است ما فردا باید به مصاف تیمی برویم که نیروهای آن بازیکنان با تجربه‌ای هستندن و کارمان سخت است. در حال حاضر جایگاه تیمها برای ما به منظور ارزیابی حریفان مهم نیست چون یکسری تیمها در هفته‌های نخست با قرعه‌های وحشتناکی مواجه شده بودند. به طور مثال ما در پنج هفته اول لیگ بازیهای بسیار سنگینی داشته و خواهیم داشت به همین دلیل است که می‌گویم درحال حاضر جدول لیگ واقعی نیست. چون برخی تیمها به تیمهای ضعیف خورده یا میزبان بوده‌اند و موفق به کسب امتیاز شده‌اند.

وی درخصوص میزبانی بازی هفته چهارم لیگ اظهار داشت: ما نهایت سعی خود را برای داشتن میزبانی خوب بکار خواهیم گرفت به هیچ عنوان تماشاچیان آملی تاکنون در مسابقات لیگ مشکل ایجاد نکرده‌اند، آنها آگاه هستند فضا را شناخته و خود ر ا کنترل می کنند.

سر مربی تیم والیبال کاله آمل اظهار داشت: در بازی فردا هیچ تیمی در بدست آوردن برد کار راحتی در پیش ندارد. بازی هوشمندانه‌ای باید مقابل تبریزی‌ها به نمایش بگذاریم به طور قطع فشار میزبانی به تماشاچی کار را برای آنها سخت خواهد کرد. خوشبختانه مراتب تعمیر و آماده سازی سالن پیامبر اعظم از نظر نور و سیستم گرمایشی به پایان رسیده و سالن آماده برگزاری یک دیدار حساس و سنگین است.
تیم والیبال کاله آمل در هفته سوم لیگ موفق به شکست تیم شهرداری ارومیه در یک بازی پنج سته شد.

عطایی در این خصوص اظهار داشت: بازی بسیار سخت و طاقت فرسایی بوده، 2 تیم باتوجه به بافت هفته دوم خود برای ماندن در کورس قهرمانی حداکثر بهره را از این بازی بردند.
هر 2 تیم از نظر کیفی نزدیک به هم بودند و نهایتا تلاش خود را برای این که نتیجه بازی را به نفع خود رقم بزنند به کار گرفتند که خوشبختانه بازیکنان تیم آمل بازی را کنترل کرده و پیروز شدند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تماشاچیان ارومی بسیار محترمانه کار را دنبال کردند و هیچ مشکل خاصی در طول دیدار رخ نداد.

انتهای پیام /مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.