انتقاد فعال آمريکايی از بهانه هاي دروغین واشنگتن براي جاسوسي

يکي از سازماندهندگان اعتراضات موسوم به «يک ميليون ماسک» مي گويد مطرح کردن اينکه مسئولان آمريکايي با هدف تامين امنيت مردم از آنها جاسوسي مي کنند يک دروغ سياسي بزرگ است زيرا اصلا منطقي نيست که از آزادي خود به خاطر ايمن ماندن از خطر چشم بپوشيد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه راشا تودي ؛ جان آنتوني فرهس در پاسخ به اين سوال که آيا فعاليت هاي اين جنبش در يک سال اخير کاهش نيافته است گفت اين جنبش فعاليت هاي خود را محدود نکرده است، پنجم نوامبر در چهارصد شهر بيش از صد کشور جهان شاهد اعتراضات هماهنگ خواهيم بود و اين خود نشان مي دهد اين جنبش نمرده است. 

وي گفت اعتراضاتي که پنجم نوامبر برگزار مي شود واقعا موضوعات گسترده اي دارد از جمله آنها مخالفت با مجازات افشاگران اطلاعات طبقه بندي شده ، مبارزه با دانه هاي جهش يافته ژنتيکي و مسايل اقتصادي در داخل آمريکا و خارج اين کشور است. آمريکا در واقع طرح هايي دنبال مي کند که مدعي است با هدف اصلاح جهان صورت مي دهد با اين حال اين سوال وجود دارد که چطور مي توان خانه ديگران را درست کرد در حالي که خانه خودمان در آمريکا خراب است. مردم سراسر جهان نيازمند تغييرات گسترده هستند و ما درست به همين خاطر به خيابانها خواهيم رفت. 

بنابراين گزارش، گروه موسوم به معترضان گمنام شامل هکرها ، فعالان و شهروندان عادي در اعتراض به شرايط امنيتي آمريکا که آن را «حکومت پليسي» توصيف کرده اند قصد دارند به خيابانهاي شهرهاي مختلف جهان بريزند. 

انتهاي پيام/

اين معترضان که ماسکهايي مشابه به صورت خود مي زنند خواستار اعتراضات ميليوني در چهارصد شهر جهان شده اند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار