پیام تسلیت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

عسگراولادی زحمات زیادی در مسیر تعالی و پیشرفت فضای سیاسی کشور به دوش کشید

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گذشت حبیب‌الله عسگراولادی را تسلیت گفت و تأکید کرد: پس از انقلاب نیز منشاء خدمات بسیاری در کمیته امداد امام خمینی (ره)، جبهه پیروان امام و رهبری، وزارت بازرگانی بوده و زحمات زیادی در مسیر تعالی و پیشرفت فضای سیاسی کشور به دوش کشیده‌اند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گذشت حبیب‌الله عسگراولادی را تسلیت گفت و تأکید کرد: پس از انقلاب نیز  منشاء خدمات بسیاری در کمیته امداد امام خمینی (ره)، جبهه پیروان امام و رهبری، وزارت بازرگانی بوده  و زحمات زیادی در مسیر تعالی و پیشرفت فضای سیاسی کشور به دوش کشیده‌اند.

متن این پیام به شرح زیر است:


انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحوم مغفور آقای حبیب الله عسگر اولادی از مجاهدان با اخلاص در دوران اختناق و در دوران انقلاب و پس از آن بودند و سال‌های طولانی از عمر خود را در خدمت انقلاب اسلامی و نظام اسلامی صرف کردند به جامعه سیاسی کشور و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنیم.
 
ایشان از یاران نزدیک امام خمینی (ره) بوده و همواره معتقد به خط امام و رهبری  بوده‌اند؛ پیش از انقلاب نیز از پیشگامان میدان مبارزه با استبداد بوده و متحمل رنج‌های فروانی در این راه شده است.

پس از انقلاب نیز  منشاء خدمات بسیاری در کمیته امداد امام خمینی (ره)، جبهه پیروان امام و رهبری، وزارت بازرگانی بوده  و زحمات زیادی در مسیر تعالی و پیشرفت فضای سیاسی کشور به دوش کشیده‌اند.

ان‌شاالله خداوند پاداش خوبی‌ها و زحمات ایشان را‌، با فضل و عنایت مخصوص خود به ایشان  برگرداند و وی را در آغوش رحمت و مغفرت خویش قرار دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار