بازیگر سریال "ساختمان 85" سومین فیلم خود را می‌سازد

محسن افشانی سومین اثر تلویزونی خود را با عنوان "پینت بال" اوایل آذر مقابل دوربین می‌رود.

محسن افشانی کارگردان فیلم "پینت بال" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: پیش از تولید فیلم تلویزیونی "پینت بال" را اواخر این ماه بعد از تله فیلم هایی چون "سه خط موازی" و "جواد و فرشته" که در کارنمه هنری به ثبت رساندم آغاز خواهم کرد.

وی در مورد داستان این اثر افزود: فیلم نامه این اثر را خود نوشته‌تم که داستان رفاقت و ارتباط بین جوان‌ها در مسابقات مختلف به ویژه "پینت بال" را روایت می کند و در نهایت این افراد درگیر اتفاقاتی شده و ماجراهایی برایشان رقم می خورد.

بازیگر سریال‌های "از یاد رفته" "دفترخانه شماره 13" و "کلانتر" در مورد این پروژه بیان کرد: حامد شریفی‌نیا دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز مهدی نکونام، مدیر تولید، آزاده قوام طراح صحنه و لباس و مرتضی مشکات تهیه کننده این پروژه هستند.

وی عنوان کرد: اواخر آبان پیش از تولید فیلم تلویزیونی "پینت بال" را آغاز خواهم کرد و اوایل آذر این اثر تلویزیونی را مقابل دوربین خواهم برد.

وی در مورد دیگر فعالیت خود در تلویزیون خاطرنشان کرد: در زمینه اجر در تلویزیون صحبت‌هایی انجام گرفته ولی تاکنون با هیچ ارگان یا موسسه‌ای قرارداد نبستم.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار